,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ertesi sabah gözlerimi Clarke'ın evinde açmıştım. Uyandığımda tavanla bakışıyordum. Yorgun ve bitkindim. Ve inanılmaz bir durum söz konusu olacak ki, koltukta açtım gözlerimi. Tek başıma ve koltukta. Yatak ve Clarke olmayan bir koltuk!
Sehpanın yanında, küçük bir not buldum. Ve okumak için uzandım. 'Merkezde işler karışmış o yüzden erken gitmek durumunda kaldım. Kahvaltıyı başka zaman yaaparız Dedektif. - Clarke G.'
Not elbette ki Clarke'dandı. Okuduktan sonra, eve uğrayıp duş almam gerektiğini düşündüm. Ardından merkeze geçerdim. Acelesi yoktu ne de olsa. Sonuçta merkezde işler karıştıysa Clarke halleder bana gerek yoktur. Hem kimsede fark etmez!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
O sırada merkezde;
'Siz kafayı mı yediniz? Ne demek dava dosyaları birbirine girmiş? Ve gene ne demek aslında ölü sanılan adam hiç ölmemiş, ve yaşayan adam ölüymüş? Bu nasıl denklem? Nasıl bir salaklık!' diye bağırıyordu Clarke merkezde. Görünen o ki hasar oldukca büyüktü.
'Müdürüm. Bu işi nasıl çözeceğiz? Dosyalar birbirine girdiyse eğer, üst derece suçlu olan o adam Hollywood sokaklarında terör estiriyordur. Belkide çözülmeyen cinayetler hepsi bu adama bağlıdır' diye konuştu Alex. Telaşlı ve korkuyordu. Çünkü bu üst derece suçlu adamı geçen sene çıkan bir yangında ölü olarak geçmişti kayıtlar. Ve masum bir adam da kurtarıldı yazıyordu. Ama ne yazık ki bu tam tersiydi. Çünkü suçlu olan adam meeğerse, masum olan adamın kimliğini kopyalamış ve masum olan adama da kendi kimliğini kopyalamıştı. Kısacası bir masum ölüydü, ve bir suçlu sokaklarda cinayet işliyordu.
'Tabii ya!' diye konuştu Elisa. Devam etti;
'Tabii ya! Hollywood'da işlenen her cinayet, her cinayet zaten ona bağlı. Sadece yöntemini değiştirmiş. Yakalanmasın diye. Ve müdürüm korkarım ki, o dosyayı aramızda biri yok etmeye çalıştı. O yüzden kanıt odası dağınıktı. Ele geçiremeyincede pes etti. Aramızda ajan var'
Clarke içinden; 'Aslında o odanın dağınık olmasının sebebi bizde olabilirdik. Sonuçta ilk seks yuvamızdı.' Clarke düşüncelere dalmışken, aniden Elisa;
'Tabii sizin ve Dedektif Clark'ın seksinden bahsetmiyorum o dağınıklığı hallettim ben'
'Pardon??' diye aniden bağırdı aynı anda Alex ve Clarke.
Clarke şaşkın bakışları ile kafasını başka yöne çevirdi anında. O sırada Dedektif Clark merkeeze giriş yapmıştı.
'Gerçekten inanamıyorum. Böyle bi' hata nasıl yapılabilir? Bi' hata yüzünden masum canlar tekrardan kurban ediliyor. Hemen Hollywood'a gidip bu hatayı düzeltmemiz gerek.' dedim sinirle. Cidden bu nasıl hata? Nasıl yapabilirdi memurun biri bunu? Olayı çözdükten sonra memur içinde dava açacaktım. Böyle bir hata kabul edilemezdi.
'Bence siz müdürüm ve Dedektif Clark bu iş için iyisiniz. Ancak siz çözebilirsiniz'
'Elisa ne diyorsun?' diye mırıldandım ona doğru. Ama bana göz kırpıp, gıcık gıcık gülmeyi tercih etmişti elbette. Eh ben bunun hesabını sorarım.
'Gidiyoruz Dedektif. Zaten benim de bir molaya ihtiyacım vardı. İnsan öldürmek yoruyor'
'Pardon ne' diye bağırdık üçümüz bir ağızdan. Alex şaşkındı, olayı idrak edememişti. Elisa kafasında ne kuruyorsa artık kendi kendine söylendi. Clarke o an toparladı;;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDEKTİF (gxg)
Mystère / ThrillerCinayet izi süren bir Dedektif'in, aslında içinde eksik kalan parçalarını, olmaması gereken biri ile tamamlamaya çalıştığı bir cinayet&aşk hikayesi... Alicia Clark&Clarke Griffin