'Birisi bu şarkıyı önceden yazmıştı, nereden geldiğini sana söyleyebilirdim;
4,7,3,6,2,5,1, Zihnimi rahatlatmak için'
..............................................
'Alicia?' diye bağırdı Alex köprüden. 'Clarke?' ama görünürde kimse yoktu. Elisa'da yaklaştı.
'Alex yoklar ne yapacağız?' demişti Elisa'da telaşla. 'Ne yapacağız?'
'Sakin ol!'
Ve birden Clarke ile Alicia suyun derinliklerinden çıkmışlardı. Alicia yüzerek kıyıya ulaşmaya çalışıyordu. Clarke ise buna izin vermemişti.
'Nereye gittiğini sanıyorsun?' diye Alicia'yı kolundan tutmuştu. 'Hiçbir yere gidemezsin!'
'Napıyorsun kızım!' dedi Alicia'da sinirle. 'Bıraksana kolumu!'
'Tabii canım bırakayım da git değil mi?'
'Clarke ciddiyim!'
'Ben de ciddiyim, bırakmıyorum!'
O sırada Alex ve Elisa ikisini görmüşlerdi. Elisa şaşkınca Alex'e bakıp, 'Koş çabuk aşağıya inelim! Bunlar suda bile kavga ediyorlar!'
'Bıraksana kızım!' Alicia kurtulmaya çalışıyordu. Ama Clarke asla izin vermiyordu. 'Bırak şunu!'
'Asla bırakmayacağım!' dedi Clarke bağırırken. 'Bu sefer asla duydun mu?'
'İkimizde donarak öleceğiz burada!'
'İyi işte en azından beraber öleceğiz!'
'Manyak mısın kızım sen?'
'Evet manyağım!' Alicia bir sinirle Clarke'dan kolunu kurtarmıştı. Ve hızlıca yüzmeye çalışmıştı. Ama yorulmuştu. Ve üşümüştü. O yüzden de hızı ve enerjisi düşüktü.
'Gel buraya!' Clarke tekrar arkasından yakalamıştı. Islak kıyafetlerinden olabildiğince çekiyordu Alicia'yı kendine.
'Ehh bırak be!' dedi Alicia. Ve bu sefer yorgunluğuna bile bakmadan hızlıca yüzmüştü. Clarke ise arkasından sinirle yüzmüştü.
'Kaçamazsın Dedektif!'
'Ben artık Dedektif değilim Griffin! Büyü ve kabul et artık!'
'Onu göreceğiz!' Clarke bunu dedikten sonra daha hızlı yüzmüştü. Ve kıyıya ilk varan oydu.
'Clarke iyi misin?' diye Elisa koşarak geldi. Ve Alicia'ya da baktı. 'İyisiniz sonunda!'
'Neden kavga ediyordunuz siz?' dedi Alex nefes nefese bir şekilde. 'Bari suda yapmayın yahu!'
'Alex ekiplere haber ver hemen buraya gelsinler' dedi Clarke sinirle. 'Çabuk!'
'Clarke!' dedi Elisa şaşkınlıkla. 'Alicia aranan biri ekipler görürse...'
'Size çağırın dedim!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDEKTİF (gxg)
Misteri / ThrillerCinayet izi süren bir Dedektif'in, aslında içinde eksik kalan parçalarını, olmaması gereken biri ile tamamlamaya çalıştığı bir cinayet&aşk hikayesi... Alicia Clark&Clarke Griffin