16. Bölüm Öldürme arzusu!

233 32 9
                                    




'Olduğum kişi ile olmadığım kişi arasında yok oluyor bedenim, öyleyse ben kimim?'



..............................

İki ay sonra Los Angeles sokaklarında;;;


'Alicia?' diye bağırdı babam telsizden. 'Vur onu!' aldığım komut ile durdum. Babama kendimi ispatlamam gerekiyordu. Yoksa gene Clarke'a bulaşırdı. O, tekrar bu dünyaya giremezdi. İzin veremezdim.

'Alicia sana sesleniyorum' babamın ikinci kez seslenmesinden sonra silahımı adama doğrulttum. Ve gözlerinin içine baktım.

'Kusura bakma bunun için hepsi sevdiğim kadın için'

'Lütfen, lütfen dur ailem var ve sadece babana borcum var bunun için ölmek istemiyorum' diye ağladı adam. 'Ödeyebilirim'

'Çok geç!' dedikten silahı ateşledim. Ve öylece durdum.

'Aferin Alicia öğreniyorsun bu işi!'




.................................................


'Müdür Clarke!' diye biri seslendi Clarke'a doğru. 'İşimizin başına yeniden geçmişiz'

'Yapacak daha iyi bir işim yoktu' dedi Clarke zor da olsa gülümserken. Aslında iyi değildi ama öyle gözükmek zorundaydı.

'Dedektif Alicia'nın ortadan kaybolması kötü oldu çözülmemiş bir ton dava var' dedi adam tekrar. Bu adam müfettişti. Özel dedektifleri ve polis merkezlerinde denetleme yapan özel bir yetkiliydi. Ve Alicia ortadan kaybolduktan sonra daha sık denetleniyordu merkezi.

'Özel olarak konuşabilir miyiz?' dedi Clarke müfettişe doğru. Ve odasına doğru yürüdü. Adamda onu takip etmişti.

'Hala haber yok mu?' dedi Clarke koltuğuna otururken. O sırada müfettişe de oturun işareti yapmıştı.

'Üzgünüm bayan Griffin özel dedektiflerde tuttuk ama sonuçsuz kaldı.' dedi adam otururken. 'Sonuçta aradığımız normal bir insan değil, yıllarını bu işe vermiş Dedektif kendi istemediği müddetce bulunması imkansız'

'Kafayı yemek üzereyim' dedi Clarke derin nefes alırken. O sırada içeriye memur Blake girmişti.

'Müdürüm yeni bir vaka var. Griffith Park'da. Silahla vurulmuş bir adam'

'Tamam Alex ve Elisa'ya haber hemen çıkalım' dedi Clarke ayağa kalktı. 'İzninizle müfettiş'




............................................

Yarım saat sonra Griffith Park;;;


'Yüzünden bir el ateş edilmiş kurban kaçmaya bile vakit bulamamış tetikcimiz oldukca hızlı biri gibi' dedi Elisa yerdeki cesedi incelerken.

DEDEKTİF (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin