'Alicia?'
'Baba.. Cidden bunu yapmayı kesmelisin.'
'Neyi kesmeliyim? Kızımı ziyaret etmeyi mi?'
'Gizlice her yerden çıkmayı. Ayrıca iddiyim baba daha yeni geldim ve şu an sadece sevgilimi görmek istiyorum.'
'Sadece merak ettim. Seni. Ve şu kızı. Müdürün olan'
'Neyini merak ettin tam olarak?'
'Sana bir şey dedi mi?'
'Ne gibi bir şey demesi lazım?'
Bu sohbetten, iki gece önce Clarke'ın evinde;
Clarke, Alicia'nın evden gitmesi ile kendine kahve yapmış ve bahçeye çıkmak için hazırlık yapıyordu. Alicia'nın yokluğunda kafasını meşgul etmek için, her şeyi deniyordu. Ve malesef ki, Alicia 2 gün yoktu. Çünkü bir cinayet için farklı bir departmana yardım etmesi gerekiyordu. Las Vegas'a doğru yola çıkmış olmalıydı bile! Clarke, ise burada işlerine bakacaktı. Ve buna iç çekiyordu..
French'den gelen sert ve asi kahveyi kupaya koyarken derin bir nefes alıp içine çekti. Tebessüm etti. Ardından; 'sevgilim de böyle güzel kokuyor' dedi.
Aşk da insanı böyle yapmaz mı zaten? Olur olmadık her şeye gülümsetir. Belki sevmediğin her şeyi sevdirir, onlar için bir şans bile yaratırdı.
O sırada teelefonuna gelen mesaj sesi ile sağına döndü Clarke. Mesaj elbetteki Alicia'dandı.
'Enfes biriyle Vegas demeyi çok isterdim, sen yoksun ama. Keşke beraber Vegas turuda yapsaydık. Vurulmaya bile razıydım!'
Clarke tebessüm etti tekrardan.
'Enfes biriyle Vegas turu henüz paylaşıma açık olmayabilir ama olmayacağı anlamına gelmez. Yıllık iznimizi aynı ana denk getiririz ve hop Vegas. Müdürün olarak tam buradayım, imzamla beraber. :)'
Clarke mesajı yazıp yolladıktan sonra, kapının çalınması ile irkildi. Alicia olamazdı. Çoktan gitmişti. Hızlı adımlar ile kapıya doğru yöneldi ve açtı.
'Efendim. Kusura bakmayın beklemiyordum'
'Sorun değil Griffin. Fazla kalmayacağım zaten'
Gelen Alicia'nın babasıydı elbette. Hep olduğu gibi ya uyarı için buradaydı kesinlikle, ya da bir görev. Bakalım hangisi olacaktı?
'Sorun Alicia. Sana fazla bağlandığını görüyorum. Aynı şekilde sende. Biri kızım, diğeri en iyi yardımcım. Her şeyin ortaya çıkması gerçeği var birde'
'Ona daha fazla yalan söylemek istemiyorum. Evet ortaya çıkması gereken konular var. Beni terk etse de söyleyeceğim'
'Neyi söyleyeceksin? Aslında ben müdürüm ama aynı zaman da üst düzey bir ajanım. Müdürlükten boş kalan vaktimi suçlu yakalayıp öldürerek mi geçiriyorum diyeceksin? Seni affeder mi sanıyorsun?'
'İki türlüde affetmeyecek beni. En azından benden duyacak'
'Bu ölümün olur Griffin. İyi düşün bu dediklerimi'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDEKTİF (gxg)
Mistério / SuspenseCinayet izi süren bir Dedektif'in, aslında içinde eksik kalan parçalarını, olmaması gereken biri ile tamamlamaya çalıştığı bir cinayet&aşk hikayesi... Alicia Clark&Clarke Griffin