YiZhan --> Wang Yibo & Xiao Zhan
***
- wróciłem!- szczęśliwy głos młodego mężczyzny rozniósł się po mieszkaniu.
Wang Yibo po długim dniu pracy nareszcie mógł odpocząć i zobaczyć swojego ukochanego.
- jak minął ci dzień?- w drzwiach pojawił Xiao Zhan z wielkim uśmiechem na twarzy.
- było ciężko, ale nauczyłem się czegoś nowego! Zhan-ge niech usiądzie a ja coś przygotuje.
Zdziwiony Xiao Zhan usiadł w salonie na kanapie. Rzadko widywał Yibo tak podekscytowanego, ponieważ zwykle kiedy chłopak wrócił do domu robił sesje przytulania aby odpocząć, nie pozwalając Xiao Zhan'owi odejść nawet na krok.
- wybierz jakiś film, zaraz dołączę.- mężczyznę dobiegł głos z kuchni. Zrobił o co go poproszono i czekał.
Tymczasem Wang Yibo starał się opanować maszynę do kawy. Robił wszytko tak, jak zapamiętał z nagrywanego dzisiaj odcinka Day Day Ul, no może oprócz wylewania na siebie kawy. Mimo to, napój gotowy był dopiero po kilku próbach.
Chłopak przygotował mleko i z filiżanką w jednej ręce a mlekiem w drugiej udał się do salonu.
- co tam niesiesz?- zapytał Xiao Zhan.- kawę?
- specjalnie dla Xiao Zhan'a, kawa z serduszkiem przygotowana przez Wang Yibo!
Klękając przed nim na jedno kolano, Wang Yibo zaczął powoli formować kształt z mleka na kawie. Robił to drugi raz i zaważył że wychodzi mu to całkiem nieźle, dlatego z dumnym uśmiechem podał napój z małym, troszkę niekształtnym serduszkiem swojemu chłopakowi.
- uroczy.- pomyślał Xiao Zhan i dziękując wziął od niego filiżankę. Wziął łyk i stwierdził że smakuje nadzwyczaj dobrze, jak na rzecz przygotowaną przez Yibo. W końcu jego gotowanie nie należało do jego największych talentów.
- ubrudziłeś się.- wskazał na twarz Zhan'a Yibo po czym złożył na jego ustach pocałunek.
- już jestem czysty?- zaśmiał się Xiao Zhan rumieniąc się lekko.
- nie widzę dokładnie, ale dla pewności spróbuję wyczyścić.- uśmiechnął się łobuzersko kolejny raz złączył ich usta.
Całowali się żarliwie a aromat kawy unosił się nad nimi. Była to wprost idealna końcówka dnia.
***
Aaaa obejrzałam Day Day Up z 20191229 i musiałam, ale to MUSIAŁAM napisać tego os.
Co z tego że jest krótki? Przynajmniej szybko go napisałam haha
A do tej sceny zainspirowało mnie serduszko zrobione przez Yibo
No czy ono nie jest urocze?! 🥺😌
Dla chcących obejrzeć cały odcinek, jest on dostępny z angielskimi napisami, pod spodem wstawiam link
https://youtu.be/suv5gSr1BgA
Do następnego 💕
CZYTASZ
One Shots //boyxboy// (zamówienia tymczasowo zamknięte)
RastgeleKrótkie one shoty, zawierające różne shippy bxb. Przyjmuję zamówienia. (Okładkę kiedyś zmienię) Do wyboru: • Harry Potter • The maze runner • Bnha • Yuri On ice • Haikyuu • Banana Fish • Shingeki no kyojin • Hitorijime my hero • 1D • Given • No.6 •...