Chuuya'nın dilinden bu şarkıya bayılıyorum...
Keyifli okumalar...
Evimde her zamanki gibi sofra başında sohbet ediyorduk, Amcam hergün farklı farklı esprilerle karşımıza geçip bizi güldürmeye çalışıyordu, ama ne yazıkki gülen yoktu... ya şimdi birisi size 'Dünya dönerse Ay'da kebap' dese gülermisiniz? Ben ağlıyorum...
Sohbet ilerleyip tabaklar bitime yaklaşınca amcam hafif öksürüp gözlerini bize dikti, bizimde ona bakmamızı bekledikten sonra konuşmaya başladı,
-Sevgili ailem... bana bir iş teklifi geldi... Fitzgeralt holding'ten... aylar önce iş için verdiğim forma bugün cevap verdiler... eğer istersem başkanı ile görüşmeye gidebilirmişim... ne yapıyım? Sizinde fikrinizi merak ediyorum.
Amcamın dedikleri üzerine elimdeki kaşığı bırakıp konuya odaklandım, Fitzgerald şirketi ünlüydü, heleki başkanı tam bir para babası olmasının yanı sıra tam bir hot boydu... evli ve bir kızının olmasına rağmen her televizyona çıkışında düşmeyen kız yoktu, yanındaki spikerin bile düştüğünü görürdüm...
Şimdi asıl soruya gelirsek... o paralı piç neden aylar sonra amcamı işe almak istiyor?
-Amca... sana verilecek iş hakkında bilgi verdilermi?
-Chuuya oğlum aslında formda herhangi bir işte çalışırım diye açıklama yapmıştım... ama mektupta istediğin alan deniyordu... ilk bende anlamadım ama boş yerlerden istediğimi seçebilirmişim,
-Amca mektup yanındamı? Yada postayı hala silmedin değilmi?
-Hayır ve mektuptu... hemen getiriyorum...
Amcam masadan kalkıp merdivenlere yöneldi, yengem ise olaylara endişe ile bakıyordu, korkulcak birşey yoktu belki talih yüzümüze gülmüştü... ama bakmamız gerekiyordu...
Amcam elinde ufak bir mektup ile yanımıza geldi, mektubu elime tutuşturup oturdu, sıkıntı ile su içti, belliki bu konu hakkında onunda endişesi vardı...
Zarfı açıp okumaya başladım...
Fitzgerald holding'ten
Merhaba! Ben Francis Fitzgeral'dın sekreteri Lucy... aylar öncesinden bize gönderdiğiniz formu kontrol ettik... farkındayız geç cevap verdik, bunun için özürlerimi sunarım... öncelikle, bu sıralar adam eksikliğimiz olduğundan dolayı iş formlarına bakmış bulunmaktayız... sizide aramızda görmeyi çok isteriz Bay Nakahara... cevabınızı en kısa sürede bekliyoruz, sizide aramızda görmekten keyif alırız...
Çalışmak istediğiniz alanlar burada sıralıdır, istediğinize girmekte özgürsünüz...
1- Ofis çalışanı
2- Yardımcı müdür asistanlığı
3- Holding çay servis elemanlığı
4- Masa başı telefon sekreterliği
5- Holding temizlikçiliği"FİTZGERALD HOLDİNG"
Mektuba bir müddet bakıp inceledim... içtenlikle yazılmıştı sanki... bir oyun yok gibiydi...
Mektubu katlayıp önüme koydum, ardından masadan kalkıp merdivenlere yöneldim, odamın kapısını açıp masamda bulunan kalemi aldım, ardından mutfağa geri gidip masadaki yerimi aldım.
Mektubu açtım önüme, Amcam ile Yengem merakla yaptığıma bakarken kalemin kapağını açtım, ardından mektuptaki maddelere baktım,
-Amca... burada girebileceğin alanları işaretliyeceğim... başkanı ile görüşmeye gittiğinde boş olana gir... bence bu güzel bir teklif, değerlendirmeliyiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İrresistible Love ~SOUKOKU♡~
FanfictionSoukoku ship'ini birtek ben tutmuyorumdur değilmi? eğlenmeniz dileği ile... iyi okumalar❤ Lise zamanı Dazai ve Chuuya... İlk birkaç bölüm de, yazım ve noktalama hatası olabilir. Bunu sorun edip tüm kurguyu çöpe atmak, kitaba laf atmak gerçekten uyg...