17

1K 88 296
                                    

Keyifli okumalar...🖤💙
Bu bölümde Mark'a küfür etmek serbesttir...
Şiddet, argo ve cinsel içerik bulunmaktadır, rahatsız olucaklara şimdiden uyarı!!!

Chuuya'dan;

Çadırlarımızı kurmuş, sekiz çadırın ortasına kamp ateşini yakmıştık, herkez yere attığı mindere yada minik sandalyede yerini almış, ateşe marsmellow tutuyordu, çekirdek çikleyende vardı tabii...

Ateş etrafında koyu bir sohbet dönerken Rampo-san elindeki şeker paketinin bittiğini söyleyip çadırına gitti, bizede serbest zaman olmuştu...

Atsushi hemen sandalyesinden kalkıp, elindeki çekirdekleri Akunun üzerine attı, ardından çadırına gidip orta büyüklükte bir şişe ile geldi,

-Benzinciden beri bu anı bekliyorum... toplanın millet!!

-Amanın namı Atsushi, ne boş herifsin...

-Sen sus kaşsız...

Hızla herkez yerinden kalkıp kamp ateşinin yanına oturan Atsu'nun yanına gitti. Ben hala oturur iken kolumdan asılan ile tikledim... Marktı...

-Hadi Chuuya! Eğlenceli olucak!

-...

Ses etmeyip yerimden kalktım, oluşturulan yuvarlağa göz gezdirdim, Dazai yoktu... etrafıma bakınmaya başladım, ama yoktu... belkide uyuyordu...

Onsuz bir oyuna katılacağım için üzülürken, elini omzuma atıp beni oturtan Markın anasına selam yollamıştım...

Oluşturulan çemberde herkez yerini almışken tekrardan Dazai'i aradı gözüm... nereye kayboldu bu çocuk?

İlk turlar atılırken Markın bana yakınlaşması, her yakınlaşmada bacaklarımızın ve omzumuzun değiyor olması beni ürpertiyordu, şişe döndükten sonra Atsu ile Mark çıkmıştı, Atsu soruyordu...

-Mark! Doğrulukmu cesaretlilikmi?

-Aslında hep cesaret derim ama senden korkuyorum Atsu... Doğruluk...

-Ahahah! Beni ne kadarda iyi tanıyorsun seni küçük şerefsiz... pekala... sorum şu... burada kafana taktığın birisi varmı?

-Evet birisi var...

-Kim o?

-Sadece 1 soru değil miydi Atsu?

-Lanet... haklısın...

Diğer şişe çevrildiğinde elim bağdaş kurduğum dizimdeydi, Mark elimi tutmuştu, yüzümü ekşitip çektim elimi, ne yapıyor bu orospu çocuğu? Az kaldı ağızına çakıcam ama...

Çevrilen şişe ile Gin ve Tanizaki çıkmıştı, Tanizaki soruyordu...

-Hey Gin! Doğruluk cesaret?...

-Doğruluk...

-Pekala... söyle bakalım...

Atsu Tanizakinin kulağına eğilip birşeyler fısıldamıştı, Tanizakinin götü yemesede sormak istiyordu...

-Gin... abinin kaşının olmamasıyla üvey olduğunu düşünüyor musun?

-Senin amına koyim Atsu...

-Ahahah! AKU TİPİNİ GÖRMELİYDİN!

-Tanizaki abi her ne kadar Naomi ile seni öz kardeş olarak görüyorsak, bende abimi öz abim olarak görüyorum... ve onu çok seviyorum...

-Gin...

-Tanizaki ile Naomi kardeş değilki amına koyim...

-Atsushi!

İrresistible Love ~SOUKOKU♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin