24

844 68 321
                                    

Keyifli okumalar....🖤🖤

Hafif cinsel içerik bulundurmakta...

Geçen bir haftanın ardından, Okul'daki festival etkinliklerinin hazırlıkları tamamlandı.

Okulun girişinden başlayıp, içerisine kadar uzanan tatlı tezgahları ve fast food tezgahları ile havaya gayet hoş kokular yayılıyordu.

Dart oyunları ve silah oyunları ilede verilen oyuncaklar gayet hoş vakit geçirmemizi sağlıyordu.

Etrafıma bakınırken eğlenen ve gülen yüzlere baktım. Birkaç'ta ağlayan. İstediği oyuncağı alamadığı için sevgilisine kızan bile vardı. Yaz tatiline girmek üzereydik ve bu beni heyecanlandırmıştı...

-Hey Chuuya!!

Adımı duymam ile arkamı döndüm, Atsushi koşarak bana geliyordu. Elinde ise iki tane dondurma vardı.

-Atsushi sorun ne?

-Aku'yu gördünmü? Nerede?

-Oh... görmedim, neden arıyorsun ki?

-Ş-şey boşver canıım...

Gözlerini kaçırıp birkaç yere bakındıktan sonra gözlerime baktı.

-Neyse görüşürüz!

Ardından hızlıca yanımdan geçip okula ilerledi. Arkasından bir müddet bakıp bende yürümeye başladım.

Okulun etkinlikleri kısaca şöyle yapılacaktı;

İlk olarak herkezin karnı doyacak, keyifler yerine gelicek, bu tabikide okulun ilk ders saatinden itibaren başlanılan ve öğle vaktine kadar ilerleyen bi programdı.

İkinci olarak etkinlik hakkında tavsiye edilenler arasında, Okul Başkanın ayarladığı belli çaplı etkinlikler vardı... Kim neyi önerdi ise o etkinlikte bulunmalıydı...

Etkinliklerin asılı olduğu panoya gelip baktığımda, uzun bir listede benim tavsiyem yer alıyordu. Öğle vaktindeydi ve güneş tam tepedeyken yapılacağı için insanın içini bunaltıyordu.

Parkur olucağı için okulun arka bahçesine birkaç düzenek kurdurtmuştum. Bu konuda Dazai'nin yardımı çok dokunmuştu...

Benim etkinliğimin ardından Atsu'nunki vardı. Ne hikmetse o saçma tavsiye Başkan tarafından kabul görülmüştü...

Çeşitli birçok etkinlikten sonra ikindi'ye doğru Dazai'nin önerdiği etkinlik yapılacaktı. Büyük bir uygulama olduğu için şimdiden hazırlıklara başlanılmış ve kostümler için çarşıya çıkılmıştı. Dazai birkaç yüksek sınıf öğrenciye emir verip, kostümler için göndermişti. Tabikide bunların parası onun cebinden çıkmaktaydı...

Panoya göz attıktan sonra iç çekip bileğimdeki saate baktım, öğle vaktine az kalmıştı ve benim içimi bir heyecan sarmıştı...

Etkinliğimde bir ödül için yarışılacağını söylemiştim. Ama ödül konusunda Başkana sunabileceğim bir tavsiye olmayınca bende Başkana bırakmıştım.

-Umarım tuhaf birşey seçipte beni rezil etmez...

~~~~~

-Chuuya senin amına koyim emi, azgın piç!!!

-Akutagawa? Noldu niye alevlendin gene?

-Lan göt! ödül olarak kardeşimi koymak ne!?

-Ha!?

Dediklerine boş boş ve şaşkınlıkla bakarken, o elini saçına daldırmış deli dana gibi önümde turluyordu. Hala anlamayan bakışlarla onu izlerken o dayanamamış oturduğum masaya elini vurarak gözlerime bakmıştı.

İrresistible Love ~SOUKOKU♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin