12

1K 92 84
                                    

Keyifli okumalar...

Dazai, Tachiharanın bileğinden çekiştirerek merdivenlerden aşağa sürükledi, sonra ne oldu bilmiyorum, ama Dazai mutlu bir şekilde sınıfa girip bana göz kırpmıştı... ne yaptın çocuğa?

Arkamdaki sıraya oturunca arkamı döndüm, merak ile sürekli sırıtan yüzüne baktım,

-Ne yaptın?

-Yapmam gerekeni~

-Dazai... söylemezsen 1 hafta öpücük yok...

-Ama yaa Chuuya... pff... kimin patron onu gösterdim, dediğin gibi... eğer sana tekrar yakınlaşmaya çalışırsa bana söyle...

-Dazai...

Eli ile başına masaj yapıyordu, neler duymuştuda hem sinirli, hemde stres doluydu?

Ellerimi uzatıp ellerini çektim başından, ardından masaya yatmasını işaret edip yatırttım, elimi saçlarına daldırıp okşmaya başladım, arada masajda yapıyordum, kedi gibi mırıldanınca anlamadım,

-Dazai... ne diyorsun?

-Seni seviyorum Chuuya... bunu sonsuza kadar söyliyebilirim...

-...

Gülümseyip kalktım yerimden, yüzüne eğilip yanağından öptüm, yetmemişti... saçından asılarak başını kaldırıp dudağına buse kondurmuştum, çekilecekken Dazai ayısına yetmemiş olacakki, boynumdan hafifçe çekerek dudaklarımızı birleştirmişti, koridordaki konuşmalar ile onu itip önüme döndüm, lanet olsun... kısa olmasına rağmen güzeldi...

Kapı açılıp içeriye birkaç gurup öğrenci girmişti, Dazai arkamdan kıkırdayıp saçımla oynuyordu, ben ise önümdeki kitaba gömülmüş yüzümü saklıyordum... sınıftaki kızların konuşmasını dinlemeye başladım...

-Oda-san karma sınıf yapılacağını söyledi değilmi?

-Ay evet! A, B ve C sınıfları karışacakmış...

-Ay acaba sevdiğim çocuğu görebilecekmiyim!

-Umarım bizi ayırmazlar...

-Evet yaa!!!

Bağırışlarından sonra düşünmeye başladım, karma? 3 sınıfı karıştıracaklardı... buda Dazai ile ayrılacağım anlamına geliyordu... arkamı dönüp Dazai'e baktım, kızlara gözünü dikmiş çatık kaşları ile konuşmaları dinliyordu, dikkatini arkasına dönüp ona bakan bana çevirince konuşmaya başladım,

-Şimdi ne olucak?

-Odasaku-san neden böyle karar aldı bilmiyorum ama... kesin bir bildiği vardır...

-Peki... biz ne olcaz?

-Chuuya daha ayrıldığımız yok... hem nerden biliyorsun, belkide yine aynı sınıfa düşücez?

-Haklısın... ayrıca umarım defolup gidersin seni salak!

-Chuuya~ biraz önce ağlıyacak gibiydin~

-Değildim seni lanet!...

Hızla önüme dönüp kollarımı bağladım, Aku ile Atsunun tepkisi ne olucaktı acaba?

...

-Hayığrr!

-Hayığrr! nolamaz! nasıl olur böyle birşeyy!!

Bahçede, köşemizde deliler gibi bağıran Atsuya baktım, Aku ise bu duruma çok sinirlenmiş, sesini çıkarmıyordu, 2 yıldır aynı sınıfta olmamız ile zaten zor kurulan bağlar, karma denen olay ile ağızına sıçılmıştı.

İrresistible Love ~SOUKOKU♡~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin