Keyifli okumalar...🖤
Dazai aptalının üzerimde bıraktığı ağrı ve izler yüzünden tatilim bok olmuştu. Denize gidileceği vakit şort giyemedim, üstümdeki bluzü çıkaramadım, üstüne birde yer oyunu oynarken oturamadım, millete kabızım demek zorunda kalmıştım... ah lanet... neden böyle bir zamanda onu istedimki?
Yüzüme yansıyan ışık ile aralamıştım gözümü, kahvaltı yapıp yola çıkılacaktı, hızla yerimden doğruldum, iki gündür dinleniyordum ve üzerimdeki ağrı geçmişti, izler ise belli olmasada az vardı.
Üzerime kırmızı gömleğimi geçirip önümü açık bıraktım, altıma ise beyaz şort giyip dışarıya çıktım, önüme gelen saç tutamlarımı arkaya atıp, etrafıma bakındım, kimse uyanmamışmıydı?
Bu benim işime gelirdi, çünkü herkez tatilde eğlenme peşindeyken ben mükemmel bir yer bulmuştum...
Çadırıma girip havlu ile tarağımı aldım, hızla çadırımın arkasından koşmaya başladım, yaklaşık 75 metre sonra karşıma çıkan nehire gülümsedim, burası gerçekten çok güzeldi...
Nehire yaklaşıp eşyalarımı taşa koydum, ardından kendim soyunmaya başladım, kimse yoktu ve rahattım...
Vücudumu soğuk suyun içine sokunca ilk başta hareket edemesemde sonradan vücudum alışmıştı, nehirde yüzmeye başladığımda aklıma amcam ile yengem gelmişti... sahi onlar şuanda nasıldı? Beni hiçmi merak etmemişlerdi?
Düşünceler arasındayken başımı taşa yaslayıp gözlerimi kapattım...
-Ne yapıcam? Dazai'i sevmeleri için ne yapmam gerekiyor?
-Zor kullanırız?...
-D-dazai!?
Başımı dayadığım taşın hemen yanında eğilmiş bana bakıyordu, yüzünde ne gülümseme ne başka bir duygu vardı, neden böyle?
-Bir sorunmu var Dazai?
Derin bir iç çekişten sonra, üzerindeki gömleği çıkardı, bandajları omzundan karın kaslarına doğru sarkmıştı, ardından şortunu çıkarmaya çalışınca hayran bakışlarımı ondan çektim, üstünü çıkarmış olucakki suya atlayıp yanımdaki yerini aldı, elini omzuma atıp beni kendine çekti, başıma bir öpücük kondurduktan sonra konuştu,
-Chuuya... ailen biraz sinir bozucu, insanların duygularını anlamıyorlar, o gün sana yaptıklarını gördükten sonra kendime lanet ettim, Chuuya... benim yüzümden bana olan aşkın yüzünden ailen seni bıraktı... ama hayır... zoru oynamanın vakti geldi...
-Dazai neyin zoru bu?
-Onları kurtaran bendim değilmi? Normalde yaptığım iyiliği yüze vuran biri değilim, ama bu sefer bunu yapıcam...
-Oh... yani sizi ben kurtardım, Chuuya ile ilişkide olmama karışamazsınız mı diyeceksin?
-Bingo!
-Bilemedimki...
-Hadi ama! Güven bana Chuuchuu~
Çenemden kavrayıp kendine çevirmişti, dudağımdan öpüp bırakmıştı, ardından yüzüme gülümsedi,
-Yarışa varmısın?
-Nesine?
-Muzuna!
-Çileğine!
-Kazanan alır!!
Yaslandığımız taştan başlıyarak nehrin diğer ucuna kadar yarıştık, kazanan tabikide deve boylu Dazai idi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İrresistible Love ~SOUKOKU♡~
FanfictionSoukoku ship'ini birtek ben tutmuyorumdur değilmi? eğlenmeniz dileği ile... iyi okumalar❤ Lise zamanı Dazai ve Chuuya... İlk birkaç bölüm de, yazım ve noktalama hatası olabilir. Bunu sorun edip tüm kurguyu çöpe atmak, kitaba laf atmak gerçekten uyg...