Selam kuzular, geç gelen bir bölüm özür dilerim 🥺💖
Kelime sayısı;,2013 kelime
Yorum ve VOTE bekliyorum!!!!
*********************
Defne Öztürk'den devam
Silah sesleri azalmıştı,Haluk ne yapıyor? Durumu nasıl hiç bilmiyorum. Çok fazla acı çekmiştir eminim, kim yaptı bunu bize? Niye ben hep varken bunlar oluyor neden?
10 dakika olmuştu neredeyse konuşma sesleri kulağıma geliyordu.
"O kız nerde?!" Diye bağırıyordu birisi yakından geliyordu sesi
"Sanane lan!" Diye bağıran Haluk sesini duydum.
"SENİ BURDA GEBERTİRİZ HALUK ALTINOK!"
"Götün yiyorsa yap lan!" Diye bağırdı Haluk ,yaralı olduğu için sesi çok çıkmıyordu
"Ahhhh!" Diye bir bağırma sesi geldi, Haluk bağırıyordu acı içinde.
"Defne nerede!?"
"Bilmiyorum, kaçmış olmalı" dedi Haluk oyalıyor olmalıydı. Göz yaşlarım akarken sakin kalmaya çalıştım. Benim yüzümden olmuştu, benim için Mert ile kavga etti, şimdi de acı çekiyor. Sesim çıkmasın diye elimi ağzıma koymuştum, çok korkuyordum
Bir anda bir silah sesi geldi, kalbim yerinden çıkmış gibi hissettim, Haluk bağırıyordu. Bir daha yaralamış olmalılar ki bağırıyordu.
"Bacağım!!" Duyduğum şey ile emin oldum ki bacağından yaralandı.
"Seni burda gebertiriz duydun mu söyle Nerede?!"
"Beni burda öldür çünkü ben ölmezsem senin ananı sikicem!" Haluk aynı zamanda küfür edip duruyordu.
Arabaların kapıları sürekli açılıp kapanıyordu. Hepsi beni arıyor olmalı.
"Abi kız burada yok bütün arabalar boş " diyince birisi rahatladım beni bulamadılar ve giderler diye düşündüm. Bir anda bir hareketlenme oldu bizim arabanın kapısı açıldı , ne olduğunu hâlâ anlayamadım.
"Bırak lan beni!" Diye bağırıyordu Haluk
"Sana süre 10 saniye içinde kız nerede söyle dedi adam.
"Senin ananı sikicem bekle sen" dedi Haluk ve adam bir anda saydı .
"Üç"
"İki"
"Bir"
"Ve sıfır" diyince korkuyordum Haluk arabadaydı. Kapı kapandı ve ne olduğunu anlayamadım.
"Benzin getirin" diye seslendi o adam, ne yapacaktı bizi mi yakacaktı. Ağlamam şiddetlendi ve dayanamayıp kapağı açtım.
"Haluk" diye seslene bildim sadece. Haluk kapıyı yumrukluyordu. Camı kırmaya çalıştı ama yaralı olduğu için zorlanıyordu.
Benzinin dökülme sesini duyunca korktum.
"Haluk yanıcaz!"
"Hayır, kurtulacaksın" dedi inanmamı ister gibi söylemişti
"Bırak beni gideyim" dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım.
"HAYIR LAN HAYIR! KENDİMİ GEÇTİM SENİ KURTARMAM GEREK BURDAN! EMANETİMİ TESLİM ETMEM GEREK ,HAYIR ÇIKAMAZSIN ONLARA TESLİM ETMEM SENİ!SENİ MERT'E VERMEM GEREK!" Diye bağırmaya başladı ama dinlemedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARMISIN BENİMLE YANMAYA
RomanceDefne Öztür genç kız olma çağlarında ailesini kaybetmiş amcasının ve yengesinin yanında büyümüş ancak kolay bir büyüme olmamıştı fakat Mert Alparslan Barboros ile yolları çatışana kadar Defne akıllı bir kız ancak bir türlü acılardan kurtulamıyor...