2.bölüm

8.6K 259 75
                                    


MİNİK PATASESLERİMMM

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ VE OYLAYINIZ BENİM IÇIN ÇOK ÖNEMLİ🖤💕

MEDYA:MERT ALPARSLAN BARBOROS

1707 kelime

****************

Kafamı kaldırdığımda korkmuştum ve sert çıkışmıştım. Adamın tam da göğsüne çarpmıştı ve utanç verici bir şey olduğunu düşunüyorken bir anda karşımda ki konuşan adama baktım.

"İyi misiniz?"

"Biraz daha dikkatli ol derim"

"Bence burda hatalı ben değilim yere bakarak yürüyen sensin"

"Allah allah yere bakarak yürüdüğümü gördüğün için mi durmadın, yani bilerek gelip sana çarpmamı sağladın "

"Belki bana çarpmasaydın şuan bu merdivenlerden aşağıya da düşe bilirdin unutma bunu"diyerek merdivenleri işaret eden adamın elinin yönüne baktığında hiç görmek istemeyeceğim şeyle karşı karşıya kalmıştım. "Amcam" ordaydı ve bütün şirket Bana ve karşımda ki adama bakıyordu. Karşımdaki adam sanki gözlerimdeki korkuyu görünce benim baktığım yöne doğru baktı ardından bana tekrardan baktı ve konuştu.

"Bu arada kimle konuştuğuna dikkat et beni tanımıyorsun galiba ama ben MERT ALPARSLAN BARBOROSUM"

Şuan üçüncü şoku da yaşamıştı daha demin tanımadığım bir adama çarpmıştım ve korkmuştu ayrıca adamla lafdalaşına girmişti veee son olarak da amcamın orda ne işi vardı. Bu son şoku atlattıktan sonra ağzımdan "Amca" diyerek mırıldandım ve yeni patronu olduğunu öğrendiği adama yani Mert Alparslan beye baktım.

"Efendim kusura bakmayın bende sizin asistanınızım böyle tanışmak istemezdin ki malesef bende Defne , Defne Öztürk şuan acil bir işim var 5 dakikalık izin verirseniz bana gerçekten çok sevinirim ve hatamı telafi edeceğim. "

Mert bey yüzüme bakarken onun gözlerimdeki korkuyu görmesini istemedim .

"Tamam, sadece 5 dakikan var " dedi ben ise başını minnetle salladıktan sonra yanından geçerek gittim.Mert Bey'in arkamdan baktığına emindim ve ben de amcamın yanına doğru gittim, bana sinirle bakıyordu ve kolundam tutarak asansöre binmiştik.

"Amca senin burda ne işin var bişey mi oldu?"

"haber mi verecektim sana gelirken hee? bu şirkette çalışıyorsun diye kendini patron falan mı zannettin hee? kimsin sen de bu düşüncedesin?"diyerek asansörden çıkıp çıkışa gittik ve kapıdan çıktıktan sonra şirketin otoparkına doğru gittik kimse yoktu orda ve duvara sertçe atmıştı ve bi eliyle bileğimi sıkarken diger eliyle de parmağını önümde tehtid eder gibi salladı.

"Bana bak or***u beni daha fazla deli etme ve bana 2 gün içerisinde 50.000 bul anladın mı 2 gun sadece 2 gün."

"Amca ben o kadar parayı nerden bulayım maaşımı 1 hafta ön...." cümlesini bitiremeden sözü kesilmişti

"İstersen 1 gün olsun tabi bula bilirsen benim için hıç sıkıntı yok or***u!" çaresizlile amcamın bitirmesini bekledim

"Şimdi ben gidiyorum vee akşam eve ister gel ister gelme umrumda değil sadece bana 2 gün içinde para bul o beni ilgilendirir!."

amcam beni bırakır bırakmaz moraran bileğime baktım ve üstümü düzeltip saatine bakti daha 2 dakikası vardı ve şirketin kapısına doğru yürüdüm ve kapılardan geçtikten sonra dalgınlık ile asansöre bindim ve katıma geldiğimde duran asansörle indim ve yanıma gelen mine birşeyler söylüyordu ama cevap veremiyodum.

VARMISIN BENİMLE YANMAYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin