HELLOOO
HEPİNİZİ ÇOK FAZLA ÖZLEDIM ANCAK BU BÖLÜMÜ GEÇ YAYINLAMAK ISTEDIM YOKSA BEN HEP BURDAYIM... AYRICA YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELIR HIÇ FİKRİM YOKK
!!LÜTFEN KITABIMDA GÖRÜNMEZ OKUYUCU OLMAYIN OYLAMA ATARSANIZ ÇOOK SEVİNİRİM!!!
KELİME SAYISI:3053 KELİME (UZUN BİR ARADAN SONRA BAYA BİR YAZDIM)
MULTİ MEDYA:DEFNE İLE MERTIN KAÇAMAK HALLERİ)
***********************************
(DEFNE'DEN DEVAM)"Benden uzak dur!"
"Defne bi dur kendine gel, sakinleş"
"Bana yaklaşma bir daha" diyerek yerimden kalkıp ıçeriye söylenerek girdim ve tam büyük canım giriş kısmında arkamı dönüp konuştum.
"İŞİMİZ BİTTİ ARTIK! YILMAZDAN KURTULDUM! VE SENDE ANLAŞMAMIZA GÖRE BENİ BIRAKACAKSIN Kİ SENİN O SAÇMA KURALLARINA UYMAYACAĞIM!" arkamı dönüp hızla yürüdüm. Peşimden gelen ayak sesini duydum ve daha da hızlandım.Odaya girip kapıyı kapattım ve tam yatağa doğru ilerlemişken odaya biri girdi.
"Ne var?" diye sordum
"Sen ne dedin?"
"Gayet açık konuştum eğer anlamadıysan yanında olan kişilere sora bilirdin"
"Sana soruyorum ama"
"Bende sana cevap vermiyorum"
"Defne" uyarır gibi söyledi.
"Ne var?"
"Seni bırakmamı istiyor musun?" keşke bunu sen demesen hatta beni bırakmasan ama sana bir anlam ifade etmiyorum ve buna gerek yok
"Evet" dedim
"Neden?"
"Anlaşmamız bu"
"Ya izin vermezsem"
"Izin ver yada verme ben gidicem"
"Kararı ben veririm"
"Güldürme beni Mert Alparslan"
"Iyı hadi bakalım" diyerek odadan çıktı ve birkaç ses geldi hemen kapıya koştum ve açmaya çalıştım.
"KAPI KİTLEMEK NEDİR BE! SEN NE KADAR İNATÇI UYUZ BİRŞEY OLDUN ANLAMIYORUM!" Diyerek odada bağırmaya başladım ve yatağa yaklaşıp elime yastığı alıp yüzüme bastırdım.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM MERT!" dedim ve hışımla yastığı yatak başlığına fırlattım, aşağıdan gelen araba sesini duydum ve koşarak balkona çıktım. Arabadan Meryem indi ve hemen yanına Fırat gitti, daha sonra Sarp ve Eda geldi. Mert ortalıkta yoktu ve aklıma çok pis şeyler geldi.
"HOŞGELDİN MERYEM!" Diye seslendim ve Meryem bana bakıp güldü.
"HOŞBULDUM DA SEN NIYE ORDASIN GELSENE!"
"AAA MALESEF SENİN O UYUZ ARKADAŞIN OLAN MERT VAR YA BENİ BURAYA KİTLEDİ!" Diye seslendim ve bu sırada ön bahçeye çıkan Merti gördüm. Bana tuhaf bakıyordu.
"NE OLDU NE BAKIYORSUN?"
"SEN BANA MI UYUZ DEDİN?!"
"EVET, NE OLDU BİR SAKINCASI MI VAR?!"
"AYNEN SAKINCASI VAR"
"NE GÜZEL O ZAMAN" Dedim ve Meryemlere baktım bize bakmış gülüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARMISIN BENİMLE YANMAYA
RomanceDefne Öztür genç kız olma çağlarında ailesini kaybetmiş amcasının ve yengesinin yanında büyümüş ancak kolay bir büyüme olmamıştı fakat Mert Alparslan Barboros ile yolları çatışana kadar Defne akıllı bir kız ancak bir türlü acılardan kurtulamıyor...