22.Bölüm

1.7K 71 50
                                    

HELLOOO!!!!

YENİ BÖLÜM GELDİ OLLEYYY!

KELİME SAYISI: 2015 KELIME

**********************

DEFNE'DEN DEVAMM

Yanımda kolumu tutan kader hanımın sesiyle kendime gelebildim.

"Defne hanım iyimisiniz?"

"Ben kötüyüm..." diye bildim sadece

"Hemen Mert beye haber veriyorum , hemen"diyerek yerinden kalkan kaderin hemen kolundan tutup durdurdum.

"Bana ağrı kesici lazım ,Mert'e gerek yok" dedim.

"Ama..." sözünü kesip konuştum

"Regl ağrısı yaşıyorum başka birşey değil ,çok fazla ağrılarla geçiriyorum bu yüzden bana hemen ilaç lazım. Mert bunu öğrenmesini istemem"

"Anlıyorum ama ilaç daha kötü"

"Ama bende mecburum ne yapmalıyım bilmiyorum, lütfen" dedim ve gözlerini benden çekip hemen tuvalette girdi birşeyleri çıkarma seni duydum. Ilaç arıyordu. Yanıma geldi ve bardağa su koyup kolumdan tutup beni kaldırdı.

"Buyrun" dedi ve ilacı avcuma koydu ve suyla beraber yuttuktan sonra kendimi geri yatağa bıraktım

"Uyumak istiyorum" dedim ve tam gözlerimi kapattığımda odanın kapısı açıldı.

"Kader Hanım size Defneyi çağarın dedim çay veya kahve için falan diye yollamadım"

"Efendim şey..." kaderin sözünü kesip ben konuştum

"Kızın bir suçu yok bana yardım etti sadece"

"Ne için yardım ediyor? Ayrıca sen niye hâlâ yataktasın"

"Ee biraz başım ağrıyor birde midem bulanıyor, ilaç istemiştim Kader'den"

"Hastaneye gidelim mi?"dedi ve yanıma daha çok geldi daha sonra elini alnıma koydu.

"Ateşin yok"

"Gerek yok hasteneye iyi olurum biraz uyuyayım"

"Tamam" dedi ve yanımdan kalktı odadan çıktı gitti kaderde bana gülümsedi ve odadan hemen çıktı.

Mert işte anlamadan dinlemeden kıza kızmaya başladı.
Ruhu bozuk.

Gözlerimi kapatmıştım ve uyumak için planlar yaparken iç sesim bana oyun oynaya başladı.

"Ee Defne hiç merak etmiyor musun? Acaba dün gece ne boklar yedin?"

Merak etmezmiyim acaba neler yaptım

"Kendi kutuna kendin düştün kızım salaksın"

Sen dostmusun? düşmanmısın? be

"Gerçekleri söylerim"

Daha birşey deme ve sinirimi bozma

"Sen daha dur kızım, senin yaptığın tek birşeyi beğendim o da Açelya yellozuna iyi laf soktun ama yine bir sıkıntı var"

"Neymiş o?"

"Açelya ya sorarsa Merte ilişkiniz varmı diye?"

"Başıma ne geliyorsa senin yüzünden geliyor biliyormusun? kötüyü konuşup duruyorsun"

VARMISIN BENİMLE YANMAYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin