10.Bölüm

2.7K 108 91
                                    

MERHABA MİNİK PATATESLERİM BU BÖLÜMDE SİZİ İNŞALLAH KİTABA DAHA ÇOK BAĞLAMAYI BAŞARIRIM🖤

VOTE VERMEYİ VE BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM LÜTFEN 💖

KELİME SAYISI :2100 kelime

TEMSİLİ: DEFNE ÖZTÜRK

*******************

MERT ALPARSLAN'DAN

Defne şuan canıyla cebelleşirken ben burda sadece durmakla yetindim. İçimdeki bu korkuyu her hücremde tektek hissediyordum 'Ya birşey olursa'.
Koridordan gelen ayak sesleri ile kafamı seslerin geldiği yöne çevirdim, karşımda gelen kişi Defne'nin amcası ve yanında genç bir kız vardı. O kız kimdi? Yoksa Defnenin bahsettiği kuzeni mi?

Aklımdan binbir türlü sorular geçirir iken abimin sesi ile ben de hemen yerimden kalktım.

"Ne hakla gelirsin lan buraya şerefsiz?!"

"Amcası olarak geliyorum buraya!"

"Ulan! Daha yeni mi geldi lan aklına yeğenin olduğu pezevenk!"

"Size ne kardeşim? Siz ne hakla Defneyi bu kadar önemsiyorsunuz?"artık sabrım taşmıştı bende yakasından tutup bağırdım.

"Sana mı sorucaz? LAN!"

"Sonuçta o bana emanet bana soracaksınız tabiki"

"Allah allah! ULAN PEZEVENK SEN DAHA GEÇEN YEĞENİNİ PARA İÇİN SATAN İNSAN DEĞİL MİSİN? SEN BÖYLE Mİ SAHİP ÇIKIYORSUN EMANETİNE?!"

"EVET BÖYLE SAHİP ÇIKIYORUM ORDA KALSAYDI ONUN İÇİN ZATEN ÇOK DAHA İYİ OLURDU"

"ONUN İYİLİĞİ SENİ NE KADAR İLGİLENDİRİYOR LAN!"

"SENİ NİYE İLGİLENDİYOR?!"

"O BENİM SEVGİLİM LAN SANA MI SORUCAM SAHİP ÇIKARKEN? SENİN ONA VEREMEDİĞIN SEVGİYİ BEN VERİYORUM BEN UTANMALISIN!" artık söylemiştim olmayan birşeyi.

"VAAYY BU YÜZDEN DEFNEYİ O YERLERDEN TOPLADIN"

"BEN DEFNEYİ HİÇBİR YERDEN TOPLAMADIM SENIN ONU ATTIĞIN BATAKLIKTAN ÇIKARDIM! BUNU SENIN YAPMAN GEREKIRKEN ONA BEN SAHİP ÇIKIYORUM!" onu geriye doğru savurup arkamı döndüm tam o sırada bi bağırma sesi daha duydum arkamı dönüp baktığımda o genç kız Defne'nin amcasına bağırıyordu.

"BABA SEN NE YAPTIN! ABLAMI MI SATTIN? SEN SENDEN NEFRET EDİYORUM! SEN NASIL BİR ADAMSIN YA! SIRF ONU ARAMAMIZ IÇIN BIZE TÜRLÜ TÜRLÜ YALANLAR UYDURDUN ÜSTÜNE ÜSLÜK TELEFONUMU KIRDIN! SIRF DEFNEYE ULAŞMAYALIM DİYE DİMİ?!"

"SANANE LAN SANA HESAP MI VERİCEM GELDİN HASTANEYE ŞİMDİ DE GİDİYORSUN!" Kızın kolunu tutup bağırıyordu ve anladığım kadarı ile bu kız Defne'nin kuzeni idi.

VARMISIN BENİMLE YANMAYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin