Bölüm 23: İnfaz

938 83 8
                                    

Bu yaptığım yanlıştı her ne olursa olsun bavulumu topladığım gibi gitmeliydim. İşittiklerimi düşünmemek için kaç aydır debeleniyordum. Nasıl böyle bir çıkmazın içine girmiştim. Şimdi ne olacaktı. Benim yüzümden Tae ile Ji ayrılırsa bunun sorumluluğunu alabilecek miydim? Hayır hayır alamazdım.

***

Ellerimi göğsüne koyup kendimi ondan uzaklaştırdığımda topuklarımın üzerinde arkama döndüm. Artık önüme ne çıkarsa çıksın korkmazdım. Benim durumum daha korkunçtu. Işıklar tekrar eski düzenini aldığında yüzüne bakmadan hızla çıkış kapısına doğru yürüdüm. Ama arkamda en ufak bir ayak sesi duymuyordum. Dönmeyecektim ama merakıma yenik düşmüştüm. Bıraktığım yerde öylece dikiliyor ve bana bakıyordu.

"O kadar mı kötüyüm?"

O kadar kötü değildi. Kötü olan bendim. Onaylamaz bir şekilde kafamı salladım.

"Bana verdiğin bir haftanın daha ilk gün Mişi, yanımda ol benimle eğlensen iyi olur"

Bir hafta saçmalığının bunları kapsadığını bilseydim yemin ederim ki kabul etmezdim.

"Bir hafta sözleşmesini unutsak" dedim.

Şansımı denemeliydim.

"Bana verdiğin değer 3 saat mi? 3 saat mi dayanıyorsun bana?"

Yakın olsam Young Bae'nin nefret katsayısını artırarak level atlayacaktım, uzak dursam Ji Yong üzülecekti. Ortada bile duramıyordum.

Elimle gel işareti yapıp beklemeye başladım. Yavaş adımlarla bana doğru yürürken yüzünde garip bir gülümseme vardı. Kırmıştım onu hem de fazlasıyla.

Boğucu tünelden çıkmamıza gerçekten sevinmiştim. Her yerde bir yığın kızla karşılaşmak başka bir olaydı.

Ji Yong omzuma elini atarken:

"Yemek yemeliyiz"

Yemek diyene kadar acıktığımı bile fark etmemiştim. Beni kalabalığın arasından arabasına doğru yönlendirdiğinde bir kızın bağırmasıyla duraksadım.

"Bu kızın nasıl biri olduğunu nasıl görmezsin Ji Yong oppa"

Ji Yong beni bırakıp kızın yanına iki adımda ulaşmıştı. Olayların yine dışındaydım ve beni yine koruyordu. Herkes Ji Yong ve o kıza bakarken Ji Yong:

"Benim mutlu olmamı istemez misin? Bir elini kızın kolunu tutuyordu.

Kız utançtan kıpkırmızıydı sonunda kısık sesle:

"Mutlu olmalısın Ji Yong oppa. Fighting!"

Ji Yong kızın elinde ki cep telefonunu alıp kızla kendisinin fotoğrafını çekip yanıma geldiğinde etrafımızda ki kızlar alkışlıyordu.

Biri  İdol Mü Dedi? ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin