נ.מ. פרסי
פייפר היא בחורה חכמה. בזמן שהגעתי, ניקו עדכן אותי שהשיר שיתנגן בזמן שאני אציע לאנבת' יהיה הקאבר של וויל ופייפר לטיילור סוויפט. אף פעם לא שמעתי את סולאס שר, אבל אם השירה שלו מצליחה לגרום לניקו להעלות חיוך, הוא כנראה ממש טוב.
"אז... עוד משהו חוץ מזה?"
"כלום." זאת הייתה התשובה של ניקו בכל פעם. אני יודע שהוא עובר משהו. הוא תמיד עובר משהו, הוא פשוט עקשן מכדי להודות בזה. הוא צריך עזרה. הוא צריך להפסיק לנסות בשביל אחרים, ופעם אחת לנסות בשביל עצמו, או לפחות בשביל מישהו שהוא באמת אוהב – ויאהב אותו בחזרה. הוא בעט באבנים בדרך חזרה ומדי פעם הופיע לידו שלד של עכבר או חיה קטנה אחרת. וויל סיפר לי שזה קורה כשהוא לחוץ.
"ניקו... אם אתה רוצה לדבר, אני כאן. רק... רק תדע את זה." אמרתי. הוא משך בכתפיים, כאילו אומר לי בפעם האלף 'למה-שאני-אדבר-עם-הקראש-לשעבר-שלי-אנחנו-אמורים-להיות-מביכים.' המשכנו בדרך. כשהגעתי, פראנק והייזל ניגשו אליי ראשונים.
"אחי! זה ממש מרגש! אני כל כך שמח בשבילך!" פראנק אמר וחיבק אותי. הייזל ניסתה להתחפר לתוך החיבוק. ריינה התקדמה ולחצה לי את היד "אני גאה בך, עמיתי הפריאטור." אחרי הפנייה הרומאית הרשמית הזאת, החיבוק וה'אחי' של ג'ייסון לא נראו רומאיים במיוחד, וכך גם חולצת מחנה החצויים שלו. "אין כמוך, גבר. חוץ ממני, כמובן." ליאו אמר וחיבק אותי.
"אוקיי, אנשים, אני לגמרי בעד חיבוקים אבל באנו לפה כדי לתכנן. פרסי, ניקו עדכן אותך?"
"כן. איך עלה לך הרעיון לשיר?"
"ג'ייסון השמיע לי אותו..."
"אויש. אתם כאלה חמודים." ליאו, בהיותו הגלגל השלישי בצוות הזה, הגיב בציניות.
"תשתוק ואלדס."
"גם אני אוהב אותך, ג'קסון."
"אוקיי, בואו נבהיר את חוקי המשחק. מסובבים בקבוק, כמו באמת או חובה. מי שהתחתית של הבקבוק נוחתת לכיוונו צריך לתת רשימה של שלושה אנשים ומי שהפקק של הבקבוק נוחת בכיוונו אומר את מי מהם הוא ירצה להרוג, את מי מהם הוא ירצה לנשק ועם מי מהם הוא ירצה להתחתן. התוכנית היא שפרסי ייקח את המשחק קשה מידי ובאמת ינשק, יהרוג ויתחתן עם האנשים מהרשימה. שאלות?"
"או! אני יכול לבנות בקבוק שבדיוק בזמן שתגיעו לבית הזה בשיר שמדבר על חתונה יעצור על פרסי. השאלה היא, מי ישאל את פרסי?"
"תודה על הרוח ההתנדבותית, ליאו. אני חשבתי שהייזל תשאל את פרסי."
"למה דווקא אני?"
"כי את נחמדה ואין מצב שתגרמי לפרסי לנשק את הראש הכרות של מדוזה."
"מה לשאול אותו? ברור שאנבת' תהיה ברשימה, אבל מי השניים האחרים?"
"אממ... אני די הרגתי את קרונוס, אז אפשר להשתמש בזה."
"מצויין פרסי, מי מוכן לנשק אותו?" פייפר אמרה. וויל הידק את האחיזה שלו בידיים של ניקו. " אין מצב שאני נותן לך לנשק אותו. אתה חייב להישאר שלי."
"אז אני מבינה שזה לא מוויל וניקו. זה לא גם ממני, פרסי. אל תיעלב."
"לא נעלב."
"אממ... אני והייזל מעדיפים שלא. אתם יודעים... פרסי הוא בחור שיכול... לשנות כיוונים של מערכות יחסים."
"אני אקח את זה כמחמאה."
"זאת הייתה מחמאה."
"אחי, עם כל הכבוד, אני בסדר עם המאמאסיטה שלי. באמת לא כדאי לנשק בחור חתיך בתחילת מערכת יחסים."
"אז נשאר רק ריינה וג'ייסון." פייפר אמרה. אני יודע למה היא לא כללה את ריינה בספירה שלה בהתחלה. בדיוק כמו שוויל עצר את ניקו, פייפר עצרה את ריינה. באמת, רק נשאר לי להשיג משקפי שמש ואת "how to be a heartbreaker" ברקע.
"אני חיילת רומאית נאמנה ואעשה כל מה שדרוש כדי להשיג את המטרה, אפילו אם זה אומר לנשק את פרסי."
"לא נעלבתי בכלל."
"טוב, אז אני מניחה שהכל מוכן. רק צריך תאריך."
"אתם תהיו מוכנים בעוד שבוע? אני לא חושב שזה יכול לחכות יותר זמן."
"עוד שבוע בדיוק. בהצלחה לכולם."
***********************************
היי! לכבוד ה500 צפיות לפאנפיק השני שלי (משפחה. כי הוא הבטיח.) אני אעלה שם מחר בנוסף להעלאות הרגילות שלי ספיישל...
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...