אממ לפני שנתחיל, היום ייש לפראנק ז'אנג יום הולדת!!! ווהוו!!!
לליאו ואלדס יש מחרתיים יום הולדת!!!
מזל טוב לשניהם!!!
חוץ מזה, אני יודעת שזה לא היגיוני מבחינת הזמן שמגנס ואלכס יוזמנו לחתונה, פשוט רציתי שגם הם יהיו שם.
****************************************************************************
נ.מ. אנבת'
"פרסי!" צעקתי, מקווה שפרסי יקום מהמיטה שלו סוף סוף, "מוח אצה!"
"כן, חכמולוגית," הוא אמר, חצי רדום.
"אנחנו צריכים לכתוב רשימת מוזמנים, לבחור שושבינים... יש מלא דברים לעשות!"
"אני חייב לקום בשביל זה?"
"כן."
"ממש ממש חייב?"
"כן!"
"בסדר..." פרסי התקדם לכיוון המקלחת. הסתכלתי עליו, לא מאמינה שסוף סוף הוא הצייע לי. הסתכלתי עליו, על החיוך של עושה הצרות המקצועי, שרק גדל במשך השנים, כאילו למד להעריך את כל מה שיש לו. על העיניים, הירוקות כים, שהיו הצבע האהוב עליי עוד לפני שהכרתי אותו. על הרישול שבו הוא מתנהג, שמבחינתי היה הדבר הכי מתוק בעולם... כן, אני מאוהבת עד מעל הראש.
למזל כולנו, פרסי התארגן מאוד מהר. הוא עדיין לא הספיק להחליף את הפיג'מה שלו, שהייתה... טוב, למען האמת, רק תחתונים.
"אז... מי יהיו השושבינות שלך?"
"אני חושבת שהייזל, פייפר וריינה. מי יהיו השושבינים?"
"ג'ייסון, פראנק וניקו." פרסי אמר בהחלטיות. לרגע תהיתי מה ליאו יחשוב על זה. אני בטוחה שהוא יקבל את זה.
"ולגבי נושא הטבעות, אנחנו נקיים את ההבטחה שלנו לגרובר, נכון?"
"ברור," פרסי אמר וחייך, "גרובר תמיד היה ותמיד יהיה החבר הכי טוב שלי."
"לגבי רשימת האורחים, כניסה חופשית לשני המחנות, ההורים שלי ושלך, האחים החורגים שלי ומגנס ואלכס. עוד מישהו שאתה רוצה להוסיף?"
"טייסון. חשוב לי שהוא יהיה שם."
"והוא יהיה שם." אמרתי והוספתי את השם של טייסון לרשימה.
"יש עוד משהו שלא עברנו עליו?"
"לא. וויל שלח לי את השרטוט של השמלה, אבל אסור לך לראות אותו."
"למה?"
"מנהגים."
"לא משנה איזו שמלה זה תהיה, אני בטוח שאת תהיי מהממת," הוא אמר וחיבק אותי, "את תמיד מהממת."
"אתה יודע, אני לא חושבת שיש מנהג נגד נשיקות."
"גם אני לא." הוא אמר. הוא נישק אותי, ולמרות כל מה שעברנו יחד, הרגשתי כאילו זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלנו. כאילו רק עכשיו נפגשנו.
"אתה מתרגש?"
"אין לך מושג כמה."
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...