מה??????
א-
מתי????
אתם מדהימים. פשוט מדהימים. כל אחד מכם.
כל התראה שקופצת לי מחממת לי את הלב. באמת. זה אומר כל כך הרבה בשבילי.
אז בספיישל היום, דעות לא פופולאריות שלי בפרסי ג'קסון והארי פוטר!
דעה: לביאנקה הגיע למות.
פאנדום: פרסי ג'קסון.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: טוב, קצת הגזמתי... לא מגיע לה למות, אבל ביאנקה היא אחות נוראית. ברגע שהייתה לה את האופציה לברוח מהאחריות של לשמור על ניקו לציידות ולמסע החיפושים היא עשתה את זה, בלי אפילו לשאול אותו מה הוא חושב. בסצנה שרואים אותה ואת ניקו בפעם הראשונה הם יושבים לבד בקצה של האולם - מה שאומר שלא לה ולא לניקו היו חברים, והיא אפילו לא ניסתה לגרום לו ללכת לנסות להתחבר עם אנשים. כשהמנהל - מפלצת של בית הספר שלהם לוקח אותם, היא אפילו לא שאלה אותו מה הוא רוצה ובכללי לא ממש היה לה אכפת מניקו. חוץ מזה, זה ממש מטומטם שהיא חשבה שלניקו יהיה יותר חשוב להשלים את אוסף המיתומאגיקה שלו מהחיים שלה.
דעה: פייפר היא הבעייתית. תעזבו את ג'ייסון בשקט.
פאנדום: גיבורי האולימפוס - גורלו של אפולו.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: פייפר נפרדה מג'ייסון כביכול בגלל שזה פשוט לא עבד ביניהם. בגורלו של אפולו כתוב שכולם חשבו שג'ייסון הוא הבעייתי, כאילו הוא אימלל את פייפר והיא החליטה לצאת ממערכת יחסים שהייתה נוראית בשבילה, אבל, וזה אבל גדול מאוד, בואו ניזכר רגע בתקופה שכל זה קורה. ג'ייסון ופייפר הלכו למבוך ביחד. הם התפצלו וג'ייסון קיבל נבואה שאומרת שאו הוא או פייפר ימותו. מן הסתם, ג'ייסון לא רצה לספר לפייפר על זה, וברור שהוא יתנהג מוזר אחרי שהוא יודע שבמסע החיפושים הבא או הוא או החברה שלו תמות. תחשבו על זה, לי אישית היה מתפוצץ המוח מכל המידע הזה. אני חושבת שג'ייסון לא היה עצמו בגלל הנבואה הזאת ופייפר לא הייתה אמפתית מספיק כדי לשאול אותו מה קורה או איך הוא מרגיש ופשוט נפרדה ממנו. אל תשנאו את ג'ייסון. מה הוא כבר עשה לכם?
אם אהבתם את התיאוריה הזאת, (קולות של טריילר), בקרוב... "גיבור שעומד ליפול", הפאנפיק החדש שלי.
דעה: ליאו צריך לזרוק את קליפסו חזרה לאוגיגיה.
פאנדום: גיבורי האולימפוס - גורלו של אפולו.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: למה, אתם שואלים את עצמכם? כי מגיע לו טוב יותר. איך שליאו הגיע לאי שלה, היא התעצבנה וחשבה שהאלים צוחקים עליה, כי שלחו לה נער שנחשב מכוער לעומת הרקולס או פרסי ג'קסון. גברת קליפסו, תני לי להבהיר משהו, כל נער נראה מכוער ליד פרסי ג'קסון. חוץ מזה, ליאו מדהים. הוא מדהים ושאף אחד לא יתווכח איתי על זה. אחרי כמה זמן ביחד היא לומדת לאהוב אותו ובלה בלה בלה. הוא מבטיח לה, נשבע על נהר סטיקס, שהוא יוציא אותה מאוגיגיה.הוא מתכנן את הספינה שלו מחדש, בונה בתוכה דרקון, מת בפיצוץ, חוזר לחיים והכל רק כדי להוציא את הבחורה מהאי, וכשהוא מגיע אליה, יש לה את החוצפה לומר "איחרת." גם אם זה בציניות, באמת, לכי לסופר ותקני קצת טקט. בגורלו של אפולו אנחנו זוכים לראות את ליאו חוזר לחיים ולוקח את קליפסו על גב דרקון ארד למחנה החצויים. מקסים. אחר כך, אומרים שקליפסו העליבה את ליאו "בצחוק" בערך כל שתי דקות ומוזכר שהם רבו הרבה. הם מקבלים את ההחלטה להישאר בתחנה של אמי וג'ו (אמיתאה וג'וזפין) וללמוד בתיכון. אם אני לא טועה, הראשונה להציע את זה הייתה קליפסו וליאו מדבר על העניין רק אחרי שהיא אומרת שהיא רוצה חיים נורמליים. אם אתם שואלים אותי, אני די בטוחה שליאו היה רוצה להישאר במחנה החצויים ולעזור לחברים שלו מארגו 2. אגב, בגלל ההחלטה הזאת, הוא פספס את מסע החיפושים שבו ג'ייסון מת והיה צריך לשמוע על זה מאוחר יותר מפייפר ואפולו.
דעה: למה אתם אוהבים את סנייפ?
פאנדום: הארי פוטר.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: סנייפ הוא אחת הדמויות המורכבות הקלאסיות, נבל שפועל מתוך אהבה. אבל רגע... איך האהבה ללילי מסבירה את העובדה שהוא מגעיל לאנשים כל הזמן? אוקיי, אני מבינה למה הוא שונא את הארי. הוא הבן של הילד שהחרים אותו בבית ספר והאישה שהוא אהב. אני מבינה למה הוא שונא את נוויל. אם וולדמורט היה בוחר בו במקום בהארי, לילי לא הייתה מתה, ואולי היא הייתה רואה בו משהו מעבר לשיער השחור השמנוני והאישיות המגעילה. אבל למה אתה שונא את כל הוגוורטס? למה הסכמת מיד להרוג את דמבלדור? ולמה כשמתת היית חייב לתת להארי את הזכרונות שלך, כדי שהוא יראה שהיית סטוקר של אמא שלו - ושאולי מישהו יזכור אותך כבן אדם טוב? תן לי לספר לך משהו, אם היית מעצבן כל החיים וברגע שמתת היית בסדר, זה לא מפצה על הכל.
דעה: למה אתם אוהבים את דראקו?
פאנדום: הארי פוטר.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: אני מודה, גם אני מרחמת על דראקו לפעמים, אבל יש אנשים שמגזימים עם זה. אוקיי, אז הוא בכה בשירותים. מה כבר קרה??? פעם אחת הוא בכה בשירותים והארי תפס אותו שם ופתאום כולם אוהבים אותו? נו באמת. קצת הגזמתם. זה סבבה לחשוב "הממ. מסכן." גם אני עושה את זה. אבל באמת, הוא בכה כולה פעם אחת. אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל בסיפורים שלי הדמויות בוכות פעם אחת. ביום. אני חושבת שלבכות זה טבעי ומשחרר ולא צריך לעשות אישיו מכל מי שבוכה.
דעה: במקום לאהוב את דראקו, תאהבו את לוק.
פאנדום: הארי פוטר, פרסי ג'קסון.
רגע, לפני שאתם צועקים עליי, תנו לי להסביר: לוק הוא בן אדם הרבה יותר טוב מדראקו ואנשים צריכים לאהוב אותו באותה המידה - אם לא יותר. לדראקו הייתה בחירה, בואו נודה באמת. וולדמורט אמר שדראקו יצטרף אליו או שהוא יהרוג את המשפחה שלו - שהוא ממילא שונא. דראקו הסכים לתנאים והצטרף לאוכלי המוות. ללוק לא הייתה בחירה. בכלל. קרונוס שטף לו את המוח. הוא לא ביקש ממנו רשות, הוא פשוט הכריח אותו לעשות את מה שהוא עשה. בסופו של דבר, לוק התאבד כדי לשלוח את קרונוס חזרה לטרטרוס, התנאי שמאלפוי שלנו לא הסכים לקיים. דראקו דאג לעצמו ולוק הקריב את עצמו. חוץ מזה, בלי לוק, לא היו נוספים ביתנים לאלים זוטרים במחנה החצויים ויש סיכוי טוב שלא היינו מכירים הרבה דמויות שההורה האלוהי שלהם הכיר בהם בלי ההבטחה שהוא סחט מפרסי.
אז סיימתי לחפור לכם, עוד מעט יעלה פרק, חופש גדול שמח לכם :)
אה ושוב תודה רבה לכם. אתם מדהימים.
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...