נ.מ. אנבת'
התעוררתי בדיוק בשעה 6:30. כמו תמיד. קמתי (ראשונה) לכיוון המקלחות. רגע... זה לא היה כאן קודם. מצאתי זר פרחים, עוקץ העקרב, לבן, בדיוק כמו שאני אוהבת ליד השידה שלי. מוזר. איך זה הגיע לכאן? ליד הזר היה פתק מהחבר הדיסלקטי שלי:
"באהבה, הארוס שלך." (צינזרתי לכם את שגיאות הכתיב).
זה הסביר את הזר, אבל איך בדיוק פרסי הצליח לשים את הזר פה כל כך מוקדם? (בשבילו. הוא תמיד מתעורר בסביבות עשר וגם זה רק כי ג'ייסון גורר אותו החוצה מהביתן שלו.) הסתובבתי לצד השני של המיטה, וראיתי עוד מיטה צמודה אליה. על המיטה פרסי ישן. זה מסביר הכל. הערתי אותו בליטוף.
"בוקר טוב, מוח אצה."
"אין דבר כזה בוקר טוב. צריך לאסור על אנשים להשתמש בביטוי הזה."
"מה אתה עושה בביתן שלי?"
"הייתי חייב להיות לידך. התגעגעתי אלייך במשך כמה שעות. לא הצלחתי להירדם. אז... באתי."
"איך נתנו לך להיכנס?"
"הם לא, אבל נכנסתי בכל זאת. אין פה כל כך הרבה שמירה."
"למה שתהיה פה שמירה?"
"כדי שאף אחד לא ייקח אותך ממני, חכמולוגית." הוא הסמיק.
"תראה מה זה," אמרתי והסתכלתי על הנקודה הרטובה בסדין של פרסי, "אתה עדיין מזיל ריר כשאתה ישן."
"ברצינות?"
"אז... אם כבר מדברים על רצינות... אתה באמת הצעת לי אתמול? זאת לא הייתה מתיחה?"
"ברור שלא! אנבת'... אני אוהב אותך כל כך, אין מצב שאני אעשה כזה דבר. אני לא רוצה לאבד אותך." הוא אמר וחיבק אותי.
"אז אני עדיין מסכימה, שיהיה לך ברור. אתה לא עוזב אותי אף פעם, שמעת?" אמרתי וחיבקתי את פרסי. הוא הינהן. מלקולם בדיוק התעורר. כסגן שלי, הוא היה חייב להתעורר שני. הוא הסתכל עלינו מחובקים וחייך.
"אה... מצטער," הוא אמר, "האימון בחץ וקשת מתחיל, אנבת'. כירון ביקש שאמצא אותך." חייכתי. הבנתי בדיוק מה מלקולם רוצה שפרסי יאמר.
"סתם בדקנו משהו במפות." הוא התאפק לא לצחוק. לרגע, חזרתי לגיל 15. לא יאמן כמה מעט הזמן שעבר לעומת כל מה שהספיק להשתנות. אני ופרסי מאורסים, מה שאומר, שמבחינתי, הגשמתי את כל מה שרציתי בחיים. מלקולם ופרסי אמרו בדיוק את אותם הדברים כמו אז, רק שהפעם, הם אמרו אותם במבט לאחור, כמו שני זקנים שמספרים לנכדים שלהם על הילדות בתקופתם. רק שהפעם, פרסי לא שיחרר אותי מהחיבוק במבוכה, אלא חיבק אותי יותר חזק. הכי קרוב אליו שאפשר.
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...