נ.מ. פייפר
האלים לא ידעו לתכנן חתונה. כן, הם נתנו לכל אחד תפקיד שמתאים לו, אבל הם שכחו כל כך הרבה פרטים. מי יטפל בהזמנות? מי אחראי על השיער והאיפור? מי יקנה מתנות לאורחים? מי ישיג מכונית? מי יכתוב רשימת מוזמנים? מי יהיה אחראי על המוזיקה והתמונות? מי יארגן את ירח הדבש?
חוץ מזה, איך לעזאזל מארגנים חתונה מתחת למים? זה נשמע מקסים ויפה, אבל קצת בלתי אפשרי. אל תשכחו, למרות שהאלים הציעו לנו עזרה, הם לא יעזרו יותר ממה שהם חייבים, מה שאומר שלא נוכל לעשות כלום לפני היום בו החתונה עצמה תתקיים, כי אין מצב שהם יעזרו לנו לנשום מתחת למים לפני החתונה עצמה. שזה, אגב, עוד דבר שצריך לדאוג לו. התאריך.
לא יכולתי להשאיר כל כך הרבה שאלות שאין להן תשובה, אז כינסתי את כולם שוב בביתן האדס.
"פייפס, הכל דיי מתוכנן... לא?" פרסי, בתפקיד החתן הלחוץ, שאל.
"האלים אף פעם לא עושים את כל העבודה, זוכר? הנה הרשימה של כל הדברים שהם לא כיסו." הוצאתי מהכיס שלי רשימה באורך 3 דפים.
"וואו."
"אני יודעת. היום נעבור על הדברים המרכזיים. דבר ראשון, המיקום. פרסי, אנבת', אני מצטערת לקלקל לכם, אבל זה קצת בלתי אפשרי לארגן חתונה מתחת למים."
"את צודקת. חשבתי... אולי הירח דבש שלנו יהיה מתחת למים, ולא החתונה? תמיד רציתי לטייל לארמון של אבא שלך, פרסי... זה נשמע נחמד."
"מצויין. שמישהו יביא לי דרכמה," ליאו זרק לי דרכמה מחגורת הכלים שלו. פרסי הבין את הרמז וזימן קצת מים, "אלה נכבדה, קבלי מנחה זו מידי. הראי לי את פוסידון." פוסידון הופיע במים.
"פייפר, אני מתנצל על חוסר ההיגיון שבתוכנית שלי. אתם לא תצליחו לארגן כלום לחתונה מתחת למים, מה דעתך שבמקום את החתונה, נעשה את ירח הדבש מתחת למים ובארמון שלי, ואני אאפשר לאורחים לשבת על המים ולהגיע לחתונה עצמה בכרכרות שהצעתי?" פוסידון הציע. הייתי מאוד מופתעת שהוא שם לב לטעות שלו, ואפילו יותר הפתיע אותי שהיה לו אכפת.
"נשמע מצויין, לורד פוסידון. תודה רבה לך על ההצעה הנדיבה."
"קורבנות ייתקבלו בברכה."
"אבא! שרפתי לך חצי מהארוחה שלי אתמול במדורה!" פרסי אמר, רק שהבבואה של פוסידון נעלמה מזמן.
"בעיה ראשונה נפתרה," סימנתי ווי ברשימה וקראתי בלב את כל שאר המשימות, מנסה להחליט מי יעשה מה, "עכשיו רק נבהיר כמה דברים. פרסי, אתה אחראי על בחירת השושבינים, ואנבת', את על בחירת השושבינות. לפרסי יש שלושה שושבינים ולאנבת' שלוש שושבינות, ואת נושא או נושאת הטבעות והתאריך אתם תבחרו ביחד," אמרתי. אנבת' ופרסי הנהנו אחד לשני, כאילו כבר הסכימו על הפרטים האלו לפני שנים, "חוץ מזה, אתם צריכים להכין רשימת מוזמנים. וויל וניקו, אתם אחראיים גם על הבגדים של השושבינים ונושא הטבעות, לא רק של פרסי ואנבת'. תחומי האחריות הנוספים שלכם הם האיפור והשיער וההזמנות. אתם אחראיים על העיצוב, אני אוציא את הדברים לפועל." ניקו הנהן, כנראה תוהה למה הוא קיבל את המשימה הזאת. וויל היה קצת יותר נלהב ממנו.
"הייזל ופראנק, חוץ מעיצוב המקום, אתם אחראיים על עיצוב העוגה ומתנות לאורחים. ג'ייסון וליאו, אתם תדאגו לעוגה עצמה, רק רציתי להבהיר שהעוגה היא חלק ממחלקת האוכל. חוץ מהאוכל, אתם אחראיים גם על התמונות. ג'ייסון, בגלל שלליאו יש כבר שני תחומי אחריות, אתה וריינה צריכים להשיג לנו את אחת ממכוניות היוקרה של מחנה יופיטר. יש למישהו שאלות?"
"פייפר... רק רציתי להודות לך, בשמי ובשם פרסי. את עושה עבודה מדהימה. חוץ מזה, כבר יש לנו תאריך," היא הסתכלה על פרסי.
"ה18 באוגוסט." הם אמרו ביחד, בתיאום מושלם, ממש כמו זוג נשוי.
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...