נ.מ. סאלי
הבן שלי מתחתן. מרוב ההתרגשות, בקושי הצלחתי לאסוף את המרכיבים ללזניה מהמקרר. החלטתי שבגלל הסאטירים הצמחוניים, שהזדעזעו רק מהמחשבה על לאכול יצור חי, עדיף שלא להגיש בשר בחתונה.
"גברת ג'קסון... נראה לי שדיפ שבע השכבות נגמר..." ג'ייסון אמר והצביע על ליאו, שחיסל מנה של נאצ'וס.
"הנאצ'וס הכי טובים שאכלתי מאז אמא שלי." ליאו הוסיף.
"אני מניחה שנוסיף את זה לתפריט, אם כך?"
"רעיון מצויין. פרסי לא הפסיק לפנטז עליהם על ארגו 2." ג'ייסון אמר. רשמתי את הנאצ'וס כמנה ראשונה בתפריט.
"למנה עיקרית חשבתי על לזנייה, ולקינוח תהיה עוגת החתונה."
"יש לך רעיונות לעוגה?"
"פרסי סיפר לכם על העניין עם אוכל כחול?"
"הוא אכל המון פנקייקים כחולים, אבל הוא אף פעם לא סיפר לנו למה."
"הסיפור מאחורי האוכל הכחול הוא מאוד פשוט. כשפרסי היה בן 12, אני עבדתי בחנות ממתקים והייתי נשואה ל-לגבר בשם גייב. הוא... לא היה האדם הכי נחמד ועדין, אבל להתחתן איתו הייתה הדרך היחידה שלי לגונן על פרסי. אחד הריבים שלנו היה על האם קיים אוכל כחול. הוא טען שלא, ולכן עשיתי הכל כדי להוכיח לו שהוא טועה. "
"זה מסביר המון דברים. אממ.. נשארו עוד נאצ'וס?" ליאו שאל.
"בוודאי, תיקח מהמקרר. לגבי העוגה, חשבתי שהיא תהיה מצופה בקישוטים של עוגת חתונה רגילה, אבל תהיה כחולה מבפנים."
"רעיון מצויין. ליאו, תוכל לתת לפרסי את הרשימה הזאת?" ג'ייסון הצביע על הרשימה שהכנתי.
"בוודאי." ליאו התכונן לצאת.
"חכה שנייה," אמרתי והוצאתי קופסה קטנה, מלאה בעוגיות כחולות, "קח עוגייה לדרך."
"תודה רבה, גברת ג'קסון." ליאו אמר.
"אממ... גברת ג'קסון? את לא חושבת... שזה קצת מוקדם מידי?"
"ג'ייסון, זה מאוד מתוק מצידך לדאוג לפרסי, אבל אין דבר בעולם הזה שישמח אותו יותר מלהתחתן עם אנבת', ואם זה מה שישמח אותו, אין לי שום זכות לעצור אותו." אמרתי והתכוונתי לכל מילה. הבן שלי, פרסי, מתחתן. עם אישה מדהימה, שתתקבל בברכה למשפחת ג'קסון. היא התקבלה מהרגע שראיתי אותה. את האמת, שכחלק מטקסי החתונה, היא גרה פה ממש עכשיו.
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...