פרק 31: להציע יותר מפעם אחת

772 45 53
                                    


נ.מ. פייפר

עצרתי את השעון המעורר שלי, ואת כל חמישים השעונים שהכנתי אחריו. היה קצת קשה לי להאמין שהכל נגמר. אין יותר הכנות. אין יותר להתחנן לליאו שלא ינגן את שיר החתונה מ"גנוב על המיניונים" כשיר הסלואו של פרסי ואנבת'. אין יותר לקבל הודעה מוויל בארבע לפנות בוקר על זה שהוא לא בטוח שהשמלה תהיה מושלמת, או שהוא לא בטוח שהוא מנגן את האקורד F הכי טוב שהוא יכול. אין יותר התקפי חרדה של פרסי, או אנבת'. היום זה היום. ההכנות האחרונות כבר בשיאן והערב זה יקרה. פרסי ואנבת' יהיו זוג נשוי. 

לקחתי את המזוודה שארזתי אתמול שהכילה איפור, נעליים נוחות, מכנסיים וחולצת מחנה להחלפה, חטיפים, טישו, רמקול נייד ובערך כל הציוד שמארגנת חתונה מקצועית צריכה. ג'ייסון חיכה לי מחוץ לבית שלי במכונית שחורה של מחנה יופיטר.

"לא יכולת להביא מכונית לבנה? בכל זאת, חתונה."

"ריינה לקחה את הלבנה."

"אז תביא אדומה. שחורה נראית לי קצת... עצובה."

"את מעדיפה ש-שנעוף?"

"לא." אמרתי. דברים נעשו קצת מורכבים ביני ובין ג'ייסון. הוא מאוד מרוחק לאחרונה. זה נשמע כאילו הוא מסתיר ממני משהו. הוא משקר. אנחנו כבר בקושי נפגשים. זה כמעט נראה כאילו הוא נמנע בכוונה מהפגישות שלנו.

"אז... נישאר במכונית השחורה." הוא אמר ופתח לי את הדלת למושב ליד הנהג. סירבתי ופתחתי את הדלת למושב האחורי.

נ.מ. ליאו

"כן... קצת שמאלה... מושלם!" אמרתי. התחלתי להרכיב את החופה, שהייתה סוג של במה עגולה שמעליה בד לבן, צמחים, פרחים ומנורות קטנטנות, שנראו כאילו פיות מקשטות את הכל. טייסון, בזכות הגובה שלו, נבחר. לעזור לי לקשור ולבנות את הכל. השביל לחופה... לא היה קיים. פרסי ואנבת' ילכו על המים משני כיוונים שונים ויפגשו בחופה, שדרך אגב, גם הייתה על המים.

החלטנו שחדר האוכל יקושט בדומה לחופה, בלבן, זרי פרחים ומנורות. שינינו את סדר הישיבה, באופן חד פעמי, כך שכל אחד יוכל לשבת עם מי שהוא רוצה. פרסי ואנבת' ישבו בשולחן שבדרך כלל שמור לכירון ולמר ד'.

אחרי שלוש שעות, ארבעים ושלוש דקות ושבע עשרה שניות של עבודה, הכל היה מוכן ומקושט. כל המחנה כוסה בלבן ונראה כאילו איכלסו אותו פיות. טייסון היה מאוד מרוצה מהעבודה שלנו.

"פיות! פיות קטנטנות!" הוא אמר והתרוצץ בשמחה ברחבי המחנה. 

"בהחלט." אמרתי בזמן שתיקנתי את אחת המנורות הקטנות שטייסון קרא להן פיות.

"יפה!" ג'ייסון אמר. הוא ופייפר בדיוק הגיעו למחנה. 

"אתה חושב שהם יאהבו את זה?"

החתונה של פרסבת'Where stories live. Discover now