נ.מ. ליאו
"איך אני נראה?"
"מדהים." וויל אמר והתפקע מצחוק. למי שלא עקב אחרי מה שקורה פה, מדדתי את השמלה של הייזל. אני קצת יותר גבוה ממנה, ולכן השמלה הייתה מאוד קצרה עליי.
"רגע, ניקו יותר קרוב לגובה של הייזל! למה הוא לא מודד את השמלה?"
"אני כבר מדדתי אותה, ואנחנו ממש לא צריכים לדבר על זה." ניקו אמר.
"אתה מהמם בכל מצב. גם עם השמלה של אחותך."
"טוב, אתם רוצים שאני אשים פאה בלונדינית ועקבים, או שסיימנו כאן?"
"אני אשמח."
"גם אני. אני צריך לעבוד על התסרוקת והאיפור של אנבת'... אולי תחליף לשמלה שלה?"
"בסדר." אמרתי. ניקו ניגש לארון שלו והוציא פאה בלונדינית מאחת המגירות. וויל הוריד בזהירות את השמלה של אנבת' מבובת הראווה. השמלה הייתה מדהימה. שמלת חתונה קלאסית עם עיטורים כסופים ופרטים בצבעי ים. וויל פתח את הרוכסן של השמלה שלבשתי ועזר לי ללבוש את השמלה של אנבת'. יש לי ווידוי קטן, אנבת' יותר גבוהה ממני ב8 סנטימטרים, ובכלל לא יכולתי לזוז עם השמלה בלי לדרוך עליה וליפול.
"פשוט תשב שם." ניקו הצביע על כיסא עשוי מעצמות.
"זה..."
"לא, לא אמיתי." הוא אמר וסידר את הפאה על הראש שלי.
"ניקו, למה יש לך פה פאה?"
"וויל שם לי אותה פה בשביל שנחשוב ביחד על התסרוקת של אנבת'."
"ואיך בדיוק אתה יודע לסדר אותה?" אמרתי. ניקו לא הגיב, אבל שמעתי שהוא ממלמל משהו באיטלקית. המסכן שכח כמה איטלקית וספרדית דומות. הבנתי בדיוק מה הוא אמר. לא רק עכשיו, אלא בכל פעם שהוא היה עצבני ודיבר לעצמו באיטלקית. הפעם, הוא זמזם לעצמו שיר שמסביר איך לקלוע צמות, ואמר 'בדיוק כמו שאת אוהבת, ביאנקה.' לא רציתי להשלות אותו יותר, ולכן הגבתי לו בספרדית.
'מי זאת ביאנקה?'
'זה לא עניינך.'
'אם אתה לא רוצה לדבר, אתה לא חייב. אני רק מנסה לעזור.'
'ביאנקה הייתה אחותי. היא הצטרפה לציידות ומתה במסע חיפושים. פרסי הנהיג את המסע.'
'אחי... אני מבין אותך. לא פשוט לאבד משפחה. אני כאן בשבילך.'
'תפסיק להיות כזה נחמד, ואלדס.'
"ליאו, אתה מפלרטט עם החבר שלי בספרדית?? שלא תעז!"
"וויל, סתם דיברנו על ביאנקה. הכל טוב." ניקו הגן עליי.
"בסדר. תביא לי את הצלליות מהמגירה," וויל אמר, "חשבתי לנסות משהו כסוף, אבל לא יותר מידי. אנבת' לא אוהבת להתייפיף. אתה יכול לעצום עיניים בבקשה?" עצמתי עיניים והרגשתי שוויל מבריש את העפעף שלי.
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...