אשכרה. זה. קורה. עכשיו. אני. כל.כך.מתרגשת.
שמחה להודיע לכם שהפרק הקודם הוא הפרק הארוך ביותר שכתבתי אי פעם (בערך 1900 מילים) ושהוא עשה לי מצב רוח דרמטי במשך כמה ימים. איזה אורך אתם מעדיפים? את האורך הרגיל שלי או את האורך הארוך?
****************************************************************************
נ.מ. אנבת'
טור ההחטפה לליאו היה מאוד ארוך, אבל משום מה כולם התעקשו שאני אהיה ראשונה. מסכן ואלדס, עכשיו הוא באמת דימם. אגרוף ישר לאף, מתנה ממני. לא כעסתי על פרסי. באחד באפריל שעבר אמרתי לו שאני בהיריון, והוא כל כך כעס שהוא הבטיח שבשנה הבאה הוא יביים מתיחה שתשנה לגמרי את מערכת היחסים שלנו. זה באמת היה מטלטל, לראות את ליאו מדמם ונאנק על הרצפה. בפעם הראשונה שהוא מת (וחזר לחיים) לא הייתה לנו גופה לקבור, אבל את האמת, העדפתי את זה ככה. לראות את הגופה של בן אדם שאתה אוהב... זה קשה.
וויל התחיל לנגן בגיטרה. הוא אמר שהוא אף פעם לא שמע את פייפר שרה. פייפר התיישבה לידו וזימזמה עם האקורדים שלו. מוזר, פייפר אף פעם לא מסכימה לשיר כל כך בקלות. יש סיכוי שהיא... מחבבת את וויל? לא... היא מאושרת עם ג'ייסון, למרות שראיתי אותם רבים כמה פעמים. פייפר תמיד נראתה כועסת בסביבתו. ג'ייסון תמיד נראה כאילו הוא זה שהתחיל את הריב, אבל הוא אף פעם לא היה מרוצה מזה, כמעט כאילו... הכריחו אותו להתחיל את הריב... (הערת הכותבת: רפרנס לפאנפיק הבא? ממש לא!)
ניקו התיישב לידי. לשם שינוי, הוא לא התעקש לשבת ליד וויל. כולם מתנהגים כל כך מוזר. המתיחה לא נראית לי כמו משהו שפרסי יחשוב עליו בעצמו. כן, הוא היה בן אדם מאוד דרמטי, אבל הדיאלוג... הדיאלוג לא נראה לי כאילו פרסי כתב אותו.
"כל הכבוד, ניקו. מעטים החצויים שיכולים לעבוד עליי."
"אממ... תודה."
"שאלה קצת מוזרה: איך תיכננתם את כל העניין? פרסי התחיל את זה?"
"כן, פרסי התחיל את הכל. הוא... ביקש שנעזור לו למתוח אותך. וויל גרר אותי לשיעורי דרמה עם ביתן דיוניסוס שבוע לפני כל זה. ה-הדבר היחיד שלא מומצא... אני.. אני באמת די שונא גופות. אפילו עכשיו, כשידעתי שהכל מזוייף, זה עשה לי צמרמורת. אני שונא דם. בגלל זה אני אף פעם לא עוזר לוויל במרפאה. באמת שאם יכולתי הייתי עושה משהו... פשוט... לראות אנשים במצב כזה... כשהם כאן ולא אצל אבא שלי... זה מלחיץ. היה קשה לראות את ליאו במצב כזה."
"אני... אני לא ידעתי..."
"את גם לא היית צריכה לדעת. בין האדס? מפחד מגופות? זה נשמע כמו בדיחה ממש גרועה. "
"יש עוד הפתעות שאני צריכה להיזהר מהן?"
"הפתעות... כן. יש עוד. אבל תבטיחי לי, אל תנסי להיזהר מהן. תחבקי אותן. רק ככה תוכלי להנות מהן."
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...