נ.מ. ריינה
עוד ארבע וחצי שעות נסיעה בוואן הישן של מחנה החצויים עמדו לפנינו. החלטתי שזה לא הוגן כלפי ג'ייסון לנהוג פעמיים, אז החלטתי לקחת את התפקיד על עצמי.
"אממ... אני חושב שכדאי להתחיל לתכנן את הטקס. מה את יודעת על חתונות יווניות?"
"הממ, בוא נראה. ביוון העתיקה, החתונה הייתה סוג של סימן שהילדה הופכת לנערה. כל הטקס בא לסמל את המעבר מבגרות לילדות, למשל הקרבת הצעצועים והבגדים הקטנים לאלים, עזיבה של הבית הישן ומעבר לבית של החתן, התארגנות בבית שבו הכלה גדלה..."
"אני מניח שהטקס עצמו ישאר טקס רגיל, נכון?"
"בטח. חוץ מזה, אני די בטוחה שאנבת' לא שיחקה בצעצועים."
"כן, היא בטח בנתה בניינים קטנים מלגו ושרטטה דירות במקום לצייר." הוא חייך.
"התכוונתי שהיא גרה ברחוב כשהיא הייתה בת 7," אמרתי, ג'ייסון נראה קצת מופתע, "לא ידעת?"
"ידעתי שהיא ברחה מהבית עם לוק ואחותי, תמיד מפתיע אותי לשמוע כמה צעירה היא הייתה."
"אנבת' היא באמת בחורה מיוחדת."
"בהחלט. חזרה לטקס, אמרת שהיא צריכה להתארגן בבית שלה?"
"כן. אני חושבת שזה יכול להיות נחמד, עם האחים החורגים שלה ואבא שלה. אמא שלה טיפה בעייתית."
"מקסימום נאבן אותה עם הראש הכרות של מדוזה, זה עבד לפרסי." הוא אמר. עכשיו היה תורי להיראות מופתעת.
"אני חושבת שכדאי שהיא תתארגן בבית שלה, ופשוט נוציא משם את אמא שלה. חשבתי שהיא תוכל לגור אצל פרסי לשבוע, זה יכול להיות מאוד... מעניין."
"אנחנו נשים שם מצלמות, נכון?"
"ששש... אף אחד לא צריך לדעת."
"צודקת." הוא אמר. החניתי את הוואן ליד המכוניות של מחנה יופיטר, שגרמו לו להיראות כמו ערימת זבל. אחד הדברים היפים ביותר במחנה יופיטר, הוא ההשפעה של רומא החדשה עליו. בגלל שגרים במקום גם מבוגרים, יש לנו ציוד לכל אירוע, גם מכוניות לחתונה. המון מכוניות לבנות ויפות, מקושטות בפרחים, חנו בטור וחיכו לזוג המאושר הבא.
"מה אתה חושב?"
"לא יודע... נראה לי שפרסי ואנבת' יעדיפו מכונית קטנה."
"צודק. הם לא ירצו לסחוב את כולם... שיהיה להם רגע לבד." אמרתי. בקושי שמתי לב שג'ייסון כבר הוציא את אחת המכוניות הקטנות מהחנייה וסימן לי להתקרב.
"מה את חושבת?"
"בחירה מצויינת."
"את מעדיפה לנהוג במכונית הזאת, או בוואן?"
"אני, במכונית של חתונה? מצחיק. אני מצטרפת לציידות."
"ב-באמת? ועוזבת את מחנה יופיטר?"
"כן."
"אני בטוח שהמקום לא יהיה אותו הדבר בלעדייך, פריאטור," ג'ייסון אמר והצדיע, " אני ופייפר... אנחנו חייבים להיפרד. זה קצת מצחיק שאני אנהג במכונית של חתונה."
"למה? פייפר בחורה מצויינת!"
"זה... סיפור לפעם אחרת. את רוצה לנהוג בוואן?" הוא אמר ואני הנהנתי.
"לך יש יותר סיכוי להתחתן, ג'ייסון. זה יהיה פחות מוזר." אמרתי וניגשתי לוואן, הקול של ג'ייסון מלווה אותי. לא החלטתי אם זה היה קול של צחוק או בכי.
זאת המכונית שחשבתי שתתאים..
YOU ARE READING
החתונה של פרסבת'
Fanfictionפרסי מחליט להציע לאנבת'. כן, הוא בסך הכל בן שבע - עשרה, אבל הרעיון מסרב לצאת מהמוח שלו. אבל הוא יצטרך עזרה - והרבה ממנה. ************************************* מקום ראשון בגיבורי האולימפוס (13.5.21) מקום ראשון בפרסבת' (16.6.21) מקום ראשון בוויל סולא...