Keyifli okumalar canını yediklerim 💋
"Herşey hazır değil mi?" karşımda ki yadımcıya ithafen konuşup eksik bir şey olup olmadığını kontrol ettim.
Yiyecekler, içeçekler ve ortam tamamen hazır.
"Hazır Bayan Park." yardımcıya dönüp gülümseyerek başımı salladım.
Mutfaktan çıkarak koca malikanenin çıkış kapısına ilerledim.
Bir aksilik çıktığında olaya müdahale edip hemen çözmek için davet bitene kadar burada durmam gerekmesi kadar can sıkıcı başka bir şey söyleyin?
Kapıyı açar açmaz karşımda iki bedenle karşılaşmıştım. Sanırım korumalardı.
"Merhaba siz Bayan Park olmalısınız?" başımı sallayarak elimi havaya kaldırıp beklemelerini istemiş ve kenarda ki isim yazılı defteri alarak yanlarına dönmüştüm.
"Burada davetlilerin listesi var burada ismi yazmayanları içeri almamalısınız. Şimdi davetliler gelmeye başlar." korumalar anladıklarını belirterek başlarını sallamış ve gülümseyerek işlerine başlamışlardı.
Son kez bahçeye giderek etrafa bakınmıştım. Üç gün boyunca düzgün uyku uyuyamamış ve çok fazla yorulmuştum bu yüzden unuttuğum bir takım şeyler olabilirdi.
Bahçede bir eksik göremeyince salona geçtim, etrafa bakındığım sırada çalan telefonumu açıp merdivenlere ilerledim.
"Buyrun?"
"Kendi verdiğim davete giremiyorum, neden acaba?" duyduğum ses ile gülmemek için kendimi zor tuttum.
Ben korumalara Bay Jeon'u söylemeyi unutmuştum.
"Geliyorum." cevap beklemeden telefonu kapatarak yarısına kadar çıktığım merdivenleri geri inip çıkış kapısına gittim.
"Bayan Park bu arkadaşın ismi yazmıyor ve zorla içeri girmeye çalışıyor." sağda ki koruma beni görür görmez ispiyoncu çocuklar gibi Bay Jeon'u şikayet ettiğinde gülmüştüm.
"Davetin sahibi kendisi, size söylemeyi unuttum kusura bakmayın çocuklar." kısa bir an Bay Jeon'a bakarak yanlarından ayrılıp yukarı çıkmıştım.
Salon o kadar büyüktü ki buralara kimsenin geleceğini sanmıyordum ama yine de ne olur ne olmaz hazırlamıştım.
"Bayan Park" duyduğum ses ile arkamı dönerek yakınımda duran Bay Jeon'a baktım.
"Evet?" kaşlarımı havalandırarak kısaca üzerine giyindiklerine baktım.
"Herşey hazır mı?" gözleri görmüyor muydu?
"Etrafa bakar bakmaz anlayabileceğiniz üzre, evet herşey hazır." sabit ifademle Bay Jeon'a bakıp cevabını bekledim.
"Umarım bir aksilik çıkmaz." sanki zorla bu işi almışım gibi konuşmuyor mu..
"Davetlileriniz gelmeye başladı sanırım, aşağı insek iyi olacak." yanından geçerek aşağı inmiştim.
Ne yapacaktım burada..?
Sıkkınca telefonumun ekranını açıp gelen mesajlara bakmıştım. Burada yapabileceğim en iyi aktivite buydu sanırım.
İnstagrama girip fotoğrafıma yapılan yorumlara baktım. Yarısı yavşama ve küfür, yarısı da güzel iltifatlar ve arkadaşlarımdı.
Mesajlar kısmına girip gelen mesaja tıklayarak cevap vermiştim.
DM
DaddyJ
Son attığın fotoğraf beni delirtmek için miydi?
Eteğin üzerine tam oturmuş ve üzerinde ki tül gömlek vücudunu daha çekici gösteriyorDaddyJ
Haru, damarlı ellerimin belinde olmasını gerçekten istemez miydin?
Belini kavramak için herşeyimi verirdimUzun süre konuştuğum için midir bilmiyorum ama artık beni rahatsız etmiyordu. Fazla ileri gitmedikçe.
Konuşmaktan zarar geleceğini sanmıyordum.
Ha-ru
Yine sapıklık saatin geldi heraldeDaddyJ
Konu sen olduğunda-senin deyişinle-hep sapığımDirekt cevap geldiğinde dudak içimi ısırarak güldüm.
DaddyJ
Neredesin, evde yoksun?Ha-ru
Organize ettiğim davetteyim
Çok sıkıcıDaddyJ
Neden?Ha-ru
Kafama göre kimse yok ve eğlenmiyorum
Bence yeterli bir sebepDaddyJ
Oraya gitmek yerine bana gelebilirdin..Ha-ru
*orta parmak emojisi*
Anca bunu alırsınDaddyJ
Ağzıma sokarsan neden olmasınHa-ru
Daha farklı bir şey soksam ağzına
Mesela çöp kovası?DaddyJ
Orta parmağı tercih ediyorumHa-ru
Ne yazık ki o seni tercih etmiyorDaddyJ
Denemeden nerden bilebilirsin ki?Ha-ru
Kendimi bildiğim için olabilir mi?DaddyJ
Benimle birlikte olunca kendini unutacaksın
o zaman göreceğiz güzelimHa-ru
Hayal dünyandan çık orası iyi bir yer değil JDaddyJ
Hayallerimin peşinden koşacağım, biliyorum ki bir gün gerçekleşecekHa-ru
Hayaller genelde suya düşer ama sen bilirsin
Hayat acıdır J, unutmaDaddyJ
Hayat acıdır ama ben tatlıyımHa-ru
Tatlıdan çok sapık gibisin
Evet, sapıkDaddyJ
Tatlı sapık diyelim ikinizim dediği de olsun?Ha-ru
Fazla dırdır ettik, davette bir eksik var mı kontrol etmem gerekiyor
GittimDaddyJ
Bende hayallerime gideyim o zaman 👅
Öpüşürüz! Yani görüşürüz 💋Görüldü...
-----------
Öptüm sizi şap şup muah! 🍫👅💏💋♥👩❤️💋👩💁✨👩❤️👩💅😎😈😻👄💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...