Keyifli okumalar şirinelerim 💋
"Heyecanlı gibisin aşkım?" üzerimi giydikten sonra yatağımda yüz üstü uzanan Sora'ya bakarak suratımı astım.
"Heyecanlı değil, gerginim ve yaptığım bu saçma şeyler için kendime kızıyorum. Boş işler peşindeyim." yerinde doğrularak bağdaş kurmuş ve anlayışla bana bakarak başını sallamıştı.
"Biliyorum önceki ilişkilerin yüzünden kimseye güvenemiyorsun bebeğim ama biraz anı yaşa, biraz boş yap, biraz eğlen. Hep erkekler mi bizi kullanacak, biraz da biz onları kullanalım? Boş yapmak güzeldir." gülümseyerek Sora'nın yanına oturdum.
"Haklısın ama-"
"Ama bağlanmaktan korkuyorsun çünkü git gide ilgisi hoşuna gidiyor." tek kaşımı kaldırıp yanımda ki bedene baktım.
"Öyle bir şey söylemeyecektim." inanmamışça bana bakarak başını salladığında suratımı asarak yanından kalktım.
"Artık gidiyorum." Sora yerinden kalkıp yanıma gelerek çenesini omuzuma yaslamış ve sıkıca bana sarılmıştı.
"İyi eğlenceler." dalgayla konuşarak yanağıma bir öpücük kondurup geri çekildi.
Tanınmamak için maskemi ve siyah şapkamı takarak Sora'ya öpücük atmış ve yanından ayrılarak evden çıkmıştım.
Bir taksiye atlayarak anlaştığımız otele geçtim. Otele girip göz önünde olmayan bir yere oturdum.
Bir süre bekledikten sonra saati kontrol etmiştim. Saat sekizi geçiyordu.
İnstagrama girip KittyYuri hesabına geçmiş ve meşhur sapığa mesaj atmıştım.
DM
KittyYuri
Neredesin?DaddyJ
Gerçekten buna kanacağımı mı düşündün bebeğim?KittyYuri
AnlamadımDaddyJ
Sensin biliyorum, Haru.KittyYuri
Neden bahsediyorsun anlamıyorumDaddyJ
Birde maske ve şapka takmışsın
ama inan o gözleri nerede görsem tanırım 💋DaddyJ
Bu süreç boyunca çok eğlendim ama henüz kim olduğumu öğrenme vaktin değil bebeğim 💋👅Görüldü..
DaddyJ
Ve o mükemmek sekstingin için teşekkür ederim
Harikaydın.. 🍷KittyYuri
Beni görüyor musun?DaddyJ
Görüyorum, çok güzel görüyorum hemdeSinirle ayağı kalkıp şapka ve maskeyi çıkartarak etrafa bakındım. Herkes telefonuyla oynuyordu, yakınımdaysa bile fark etmem imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfic~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...