sixty

4.5K 373 64
                                    

Keyifli okumalar adnan oktarlarım 💋

"Başka bir şey yoksa çıkabilirsiniz." yutkunarak konuşmaya yeltendiğim sırada kapı tıklatılmış ve Lin içeri girmişti.

"Gidelim mi, Haru?" Yo-han'a bakarak başımı sallayıp odadan çıkmış ve kendi odama geçmiştim.

"Her şey hazır, şimdi sıra kendimizi hazırlamakta!" Yo-han'ın neşeli konuşmasına tezat sakince cevap vermiştim.

"Doğru, o vardı bir de." dudağımı ısırarak açık bilgisayarımı kapatmış ve yerimden kalkarak eşyalarımı toparlamıştım.

"Bebeğim şimdi seni evine bırakıp kendi evime geçeyim, hazır olduğunda mesaj at seni evinden alırım." Yo-han başını salayarak neşeyle koluma girip yürümeye başladı.

Arada enerjisini kıskanmıyor değildim. Her dakika neşeli ve kıpır kıpırdı.

Şirketten çıkarak arabalardan birini aldım. Şirket taksi ücreti ödemekten bıkarak sonunda şirket işleri için bir kaç araba almıştı.

Sonunda çalışanlar için yararlı bir şey yapılmıştı.

Yo-han'ı evine bırakıp kendi evime geçerek kısa bir duş alıp üzerimi giyinmiştim. Saçlarımı serbest bırakarak hafifçe şekillendirip, makyaj yaptım.

Telefonuma gelen mesaj ile çanta ve telefonumu alarak evden ayrılmış ve Yo-han'ı evinden alarak davet alanına geçmiştim.

"Bir fotoğrafını çekeyim mi, Haru? İnstagrama atarsın." Yo-han'ın teklifini geri çevirmeyip telefonumu o'na vererek poz vermiştim.

Bir kaç fotoğraf-selfie sonrasında davet ile ilgilenmeye başladık.

İlgileniyordum ama nasıl bilmiyorum. Jungkook ile ilk defa bu kadar uzun süre  konuşmamıştık. Sanırım gerçekten kalbini kırmıştım.

Böyle bir şeye kırılacağı aklıma gelmemişti.

"Her şey tamam! Bu arada Bay Jeon'da davete gelecekmiş. Daveti düzenleyen arkadaşıymış sanırım." yanımda ki masanın örtüyü düzelten Yo-han'a bakarak gülümsedim.

"Hm." dalgınca mırıldanarak Jungkook hakkında ne yapacağımı düşünmeye çalıştım.

Bir de Namjoon ve Sora vardı. Onların işi kolaydı aslında, oturup açıkca konuşacaktık.

Peki neden Jungkook ile de oturup açıkca konuşmuyordum?

"Bu ara dalgın gibisin, Haru?" Yo-han'a bakarak gülümsedim.

"Aklımı meşgül eden bir kaç şey var bebeğim, sen boşver beni. İçecekleri kontrol ettin mi, Bay Park'ın özel olarak istediği şarap siparişi gelmiştir umarım?" Yo-han dudağını ısırarak yavaşça yanımdan ayrıldığında haline gülmüştüm.

"Her şey tamam mı? Jimin ve davetlileri birazdan gelmeye başlar." duyduğum ses ile arkamı dönerek Jungkook'a baktım.

"Tamam." Jungkook başını sallayarak yanımdan ayrıldığında dudak içimi ısırarak Yo-han'ın yanına-mutfağa-ilerledim.

Parti de konuşmak uygun olmazdı, biraz daha beklemem gerek.

"Şaraplar gelmiş aşkım merak etme. Her şey tamam!" başımı sallayarak gülümsedim ve Yo-han'ın koluna girip salona geri döndüm.

grump girl ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin