Keyifli okumalar tek taşlarım 💍
"Huh?" karşımda gördüğüm beden ile boynumu ovalayan elim yavaşlamıştı. Kaşlarımı çatarak kapıda duran adama baktım.
"Kimsin?" yanından geçerek mutfağa ilerledim.
"Sadece bu kadar mı?" suyumu yudumlarken anlamazca yanımda dikilen bedene baktım.
"Neden bahsediyorsun?" elimde ki bardağı yıkayarak bir kenarı koymuş ve salona geçmiştim.
"Tepkin bu mu? Evde tanımadığın bir adam görüyorsun ve çok rahatsın?" saçlarımı karıştırarak yanımda oturan bedene döndüm.
"Sana az önce bir soru sordum?" gülerek arkasına yaslanmıştı.
"Ben geldim!" duyduğum ses ile içeri giren Jungkook'a bakmıştım.
"Jeongi?!" kaşlarımı havalandırarak yanımda ki bedene baktım.
"Abi!" yerinden kalkarak kendisine doğru gelen abisine sarılmıştı sıkıca. Kısa sarılmaları sonlandığında Jungkook, koltukta oturan beni fark ederek hızla üzerinde ki ceketi çıkartmış ve bacaklarımı örtmüştü.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Sanıyorum ki bu bebek, sevgilin." Jeongi, yanıma oturarak gülmüştü.
"Memnun oldum." kısaca cevap verip önüme gelen saçları elimin tersiyle arkaya ittirdim.
"Ben de memnun oldum, fazlasıyla." güldüm.
"Abine benziyorsun." yüz olarak uzaktan yakından alakası olmamasına rağmen aynı vibeı alıyordum Jeongi'den.
"Genelde beni abimden daha yakışıklı bulurlar." başımı hayretle sallayarak dirseğimi koltuk başlığına dayadım.
"Göz doktoruna görünmelerini tavsiye ederim." gülerek yerimden kalkmış ve odaya giderek üzerimi giyinmeye başlamıştım.
"Şaşırdım." duyduğum ses ile refleks olarak Jungkook'a baktım. Kapıyı arkasından kapatıp yanıma gelmişti.
"Neden?" birden mahsunlaşınca kaşlarım havalanmıştı.
"Öyle bir cevap vereceğini düşünmemiştim çünkü Jeongi'nin dediği doğru. Kızlar genelde o'nu daha çok beğenirdi, ben hep ikinci plandaydım." elimde ki bodyi makyaj masasına koyarak Jungkook'a döndüm.
"Diğer kızları bilmem ama benim için hep birinci plandasın. Yeterli değil mi?" başını kaldırıp parıldayan gözleriyle bana bakmıştı.
Neden bu kadar şirin gözüküyordu?
"Yeter, hemde öyle güzel yeter ki.." kollarımı boynuna dolayarak yüzümü yüzüne yaklaştırdım.
"O zaman sorun kalmadı." dudağına uzandığım sırada kapımız tıklatılmıştı.
"Acıktım!" Jungkook, gülerek işaret parmağıyla hafifçe burnuma vurmuştu.
"Sen üzerini giy ben kahvaltıyı hazırlayayım." yanımdan ayrılacağı sırada kolundan tutup bedenini duvara yaslamış ve dudaklarına kapanmıştım.
Kısa süre sonra geri çekilerek göz kırpmıştım.
"Gerçekten, beni deli ediyorsun." dudak içimi ısırarak gülmüş ve makyaj masasının üstünde ki bodyi alarak giymiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...