Keyifli okumalar kruvasanlarım 💋
"Aşkım senin şu fake hesaplarından birini bir süreliğine bana verir misin?" Sora merakla bana bakarak sorumu cevapladı.
"Neler karıştırıyorsun hayatım?" bir süre yaptığım şeyin saçma olup olmadığını düşünerek Sora'ya baktım.
"Sana bir sapıktan bahsettimiştim hatırlıyor musun? O'nun kim olduğunu fazlasıyla merak etmeye başladım, fake hesaptan yazarak öğrenebilirim belki. Boşversene, saçmalıyorum." Sora heyecanla şezlongda doğrularak bana yaklaşmıştı.
"Saçmalama boşveremeyiz, bende merak etmeye başladım. Gel bakalım seç beğen al bir tanesini." gülerek yerimde doğrulup Sora'ya baktım.
Telefonundan instagramını açarak hesaplarını teker teker gösterdiğinde şaşkınca kaşlarımı havalandırdım. Bu kadar hesabı olduğunu biliyordum ama gerçek hesaba benzeyecekleri hiç aklıma gelmemişti.
Bana yazsa kanardım.
"En seksi olanını ver aşkım malum bu sapık anca öyle bir şeye düşer." halime gülerek telefonumu alıp hesaba giriş yapmıştı.
"Dur biraz bakayım şu sapığa." başımı sallayarak güneşlenmek için tekrar yüzüstü şezlonga uzandım.
"Haru, bu çocuk taş gibi. Sapığın böylesini görmedim." haklıydı, vücudunun mükemmelliğini inkar edemezdim.
"Bende görmedim. Birde baya dirençli biri Sora asla pes etmiyor." hayretle başını sallayarak telefona bakmaya devam ettiğinde haline güldüm.
"Sen baya beğendin bu sapığı heralde?"
"Sana göre biri mi o'na bakıyorum aşkım." hayretle başımı sallayıp dudağımı ısırdığımda telefonumu bana uzatmıştı.
"Benden onay aldı." gülerek göz devirip doğruldum.
"Aşkım sadece sapığın teki bu kadar ciddiye alma." inanmazca bana bakarak başını salladığında kaşlarımı çattım.
Yalan mı söyleyeceğim?
"Hm inandım. Hadi yaz şimdi babacığına, ay yani DaddyJ'e." kaşlarımı çatarak Sora'nın omzuna vurduğumda keyifle sırıtmıştı.
"Sakın dalga geçme." tehditkar bakışlarımla işaret parmağımı uyarırcasına Sora'ya doğrulttum.
"Tamam. Hadi yaz artık!" başımı sallayarak telefona odaklanmıştım.
Ne yazarak başlayabilirdim ki?
KittyYuri
Merhaba?"Merhaba mı?"
"KittyYuri mi?"
Sora ile aynı anda konuşarak garipçe birbirimize baktık.
"Merhaba ne hayatım düzgün bir şeyler yaz. O bir sapık, o'nun dilinden konuş!" başımı sallayarak cevap gelmemesine rağmen tekrar yazmıştım.
KittyYuri
Cevap vermeyecek misin babacık?Bugün çok utançtan yerin dibine batmalık bir gün değil mi?
Görüldü..
Gördükten sonra cevap vermesi için biraz bekledim ama cevap gelmişti.
KittyYuri
Sana diyorum neden cevap vermiyorsun :"
Kalbimi kırıyorsunDaddyJ
Ne istiyorsun?KittyYuri
SeniGörüldü..
"Baya hızlısın bebeğim?" kısa bir an kısık bakışlarımla Sora'ya baktığımda ağzının fermuarını çekerek gülmüştü.
"Neden cevap vermiyor?" sinirle nefes verip dudağımı ısırarak ne yazacağımı düşündüm.
KittyYuri
Kediciğin olduğu için mi cevap vermiyorsun..?
Biraz konuşsak olmaz mı, çok kötü hissediyorum kendimiDaddyJ
Ordan bakılınca psikologa mı benziyorum?"Acaba fake olduğumuzu anladıda mı böyle davranıyor?"
"İmkansız aşkım, sana yazsam sen bile kanarsın." haklıydı.
Peki bu pezevenk neden böyle yapıyordu?
KittyYuri
Sadece biraz rahatlamak istedim
Seksting yapmaya ya da daha iyisi buluşup rahatlamaya ne dersin daddy?Görüldü..
KittyYuri
Peki
İstediğin zaman yazabilirsin bana"İnanamıyorum. Resmen cevap vermiyor." kaşlarımı çatarak bir süre neden böyle yaptığını düşündüm.
"Bence dediği gibi sadece sana o sözleri sarf ediyor gibi." fark ettiğim ayrıntı ile gözlerimi kısarak Sora'ya bakmıştım.
"Mesajları okudun değil mi?" başını bir kez sallayarak sırıttığında gülmüştüm.
"Sen mesajları bırak asıl olaya odaklan."
---------------
Günün son bölümü de bitti!
Öptüm sizi şap şup! 🔥🦄😍👅🍫💏👩❤️💋👩💁✨👩❤️👩😘♡💃💋💅💛👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...