Keyifli okumalar çiçeklerim 💋
Ağrıyan başımı arkaya atarak ağzımda ki zehirli dumanı serbest bıraktım. Dün gece içtiğim içkiden olsa gerek başım sikilmiş gibiydi.
Başımı düzelterek kahvemden bir yudum alıp kendime gelmeye çalıştım. Sigarayı dudaklarım arasına yerleştirip elimi ağrıyan boynuma atıp, ovaladım.
O sırada gözüme takılan şey ile kaşlarımı çatarak başlkondan beni izleyen Jungkook'a baktım.
Elinde ki telefonu işaret edip dudaklarını oynattığında, bıkkınca nefes verip salonda ki telefonumu alıp balkona döndüm.
Jungkook
Uyurken gözüme çok masum geliyorsun
Seksi olmadığın tek zaman uyuduğun zaman sanırımJungkook
Bu görüntüyü saatlerce
hatta günlerce izleyebilirimJungkook
Biliyor musun
Yanında ilk uyuduğumda sana bakmaktan uyuyamamıştımJungkook
Uyanmadan iki dakika önce büzdüğün dudaklarını öptüğüm için pişman değilimJungkook
Şuan aynısını yapmak istiyorumJungkook
Sadece sevişmek değil her şeyimi seninle yapmak istiyorumJungkook
Bu daireyi satın almak hayatımda yaptığım en iyi yatırımdıJungkook
Sonunda uyanabildin
Şuan yüzünün her tarafını öpmek istiyorum
çok tatlısınJungkook
Ah minik bebeğim
Sana sahip olduğum için çok şanslıyımJungkook
Hava biraz serin gibi, üşüteceksinGörüldü..
Haru
Beni dikizlemekten vazgeçmeyeceksin değil mi?Jungkook
AslaHaru
Ne istiyorsunGörüldü..
Ekranda beliren arama isteği ile telefonu açarak kulağıma yasladım.
"Mesajlaşmak yerine sesini duymayı tercih ederim." dudaklarımı ıslatarak ikinci sigaramdan bir yudum daha çekmiştim.
"Duyduğuna göre kapatabiliriz." telefonu kulağımdan ayıracağım sırada durdurmuştu.
"Biraz daha." derin bir nefes alıp ikinci sigaramı yakmıştım.
"Sigarayı azaltmata ne dersin, fazla içiyor gibisin?" işaret parmağımla yanan sigarama hafifçe vurarak külünün dökümesini sağladım.
"Evet, fazla içiyorum ve azaltmayı düşünmüyorum." bakışlarımı Jungkook'a odaklayarak elimde ki sigarayı havaya kaldırdım ve devam ettim.
"Bana iyi gelen şey, bu."
"Sana iyi gelen sigara değil, Haru. O şey sana daha fazla zarar veriyor." başımı iki yana sallayarak cevap verdim.
"Her neyse, akşam için bir kaç hazırlık yapabilir misin yoksa dışardan bir kaç şey sipariş edelim mi?" Jungkook elini dudaklarına götürerek yavaşça okşamış ve gülerek başını sallamıştı.
"Ben hallederim bebeğim. Tek sorunumuz babamın buraya gelmeyecek olması. Düzelteyim, tek ve en büyük sorun babamın buraya gelmeyecek olması." yarım ağız sırıtarak saçlarımı arkaya savurup yanağımı çıplak omzuma yaslayarak Jungkook'a baktım.
"Gelecek. Sadece bekle ve gör."
"Her geçen gün daha fazla hayran oluyorum bu hallerine."
"Bildiğim şeyleri tekrar etmeyi ne zaman kesersin?"
"Hiç bir zaman, çünkü kendime engel olamıyorum. Güçlü karakterin, bir şeyler için kendi kendine çabalaman ve asla pes etmemen cesaret ve umut verici. Böyle söyleyince, cidden sana fazlasıyla hayranım." böyle yüzüme karşı övgü yağdırılmasını sevmiyordum fakat böyle düşünmesi beni sevindirmişti.
"Şimdi kapatmam gerekiyor Jungkook, duşa gireceğim sonrasında hazırlanıp sana gelirim."
"İstersen duşu burada alabilirsin, benim için hiç sıkıntı olmaz?" bakışlarımı tırnaklarımdan çekerek Jungkook'a odaklamış ve orta parmağımı dudaklarıma sürterek sırıtmıştım.
"Her zaman ki gibi anca bunu alırsın." orta parmağıma öpücük kondurarak Jungkook'a doğrulttum.
"Götüne-"
"Götüme sokarım değil mi?" artık laflarımı ezberlemişti sanırım.
"Evet, şimdi gidiyorum J, görüşürüz." kahve bardağımı alarak mutfağa ilerledim.
"Sevişiriz bebeğim, öpüyorum güzel dudaklarından." telefonu kapatarak elimde ki kahveyi masaya bırakarak odama geçtim.
Üzerimde ki kıyafetleri-iç çamaşırlarım kalana kadar-çıkartıp banyoya ilerleyeceğim sırada hala camda duran ve buraya bakan Jungkook dikkatimi çekmişti.
Hiç bıkmıyor muydu cidden..?
Cam kenarından ayrılarak duşa girmiştim. Uzun uzun duşumu aldıktan sonra üzerimi giyerek saçlarımı hafifçe şekillendirdim. Hafifi bir makyaj yaptıktan sonra tamamen hazırdım.
Kenarda ki küçük çantamı ve telefonumu alarak evden ayrılıp Jungkook'un yanına geçtim.
"İçeri gel güzelim." açık kapıdan içeri girip etrafa bakınarak Jungkook'un yanında ilerledim.
Yemek yapıyordu.
Yanına yaklaşarak yanlamasına buzdolanına yaslanmış ve kollarımı göğsümde birleştirerek Jungkook'u izlemeye başlamıştım.
Mutfakta gayet iyidi.
"İlk defa bana içten gülümsemenle bakıyorsun." duyduğum şey ile ciddileşerek hayretle Jungkook'a baktım.
"Yemek yapmakta baya iyi gibisin." başını eğerek sırıttı.
"İyi miyim bilmiyorum ama yemek yapmayı seviyorum." elinde ki tencereyi tezgaha koyarak yanıma gelmişti.
"Iseul birazdan gelecek, babam hala gelmedi. Sana demiştim." elini alnına koyarak skkıntıyla ovaladığında gülmüştüm.
Adım kadar eminim ki Bay Jeon gelecekti.
-----------------
Öptüm sizi şap şup 💍😈💄👽👄💜⚡💋❤💏♡👩❤️💋👩✨💫💛🌈🍷💅🌸👅🍫😍🦄🐦🔥🌚🌞👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...