Keyifli okumalar dalaklarım 💋
"Beni çağırmışsınız?" Bay Jeon dosyalardan başını kaldırarak bana bakarak gülümsemiş ve arkasına yaslanarak karşısında ki koltukları işaret etmişti.
Masaya yaklaşarak ayakta dikilmeye devam ettiğimde gülmüştü.
"Şirketin 5.yılı ve benim bu şirketi devralmam şerefine bir parti düzenlemek istiyorum. Bunun içinde seni görevlendireceğim Haru." bir bu eksikti.
"Parti evimde olacak. Dark bir konsept olsun istiyorum, yani herkes siyah giyinecek ve parti maskeli olacak." nasıl fantazileri vardı gerçekten anlamıyordum.
"Şirketin 5. yılını ve sizin şirkete gelişinizi kutlarken cenazeye gidermiş gibi giyinmek iyi fikirmiş." gülerek yerinden kalkıp karşıma geçti ve kalçasını masaya yaslayarak kollarını göğsünde birleştirdi.
"Geri kalan şeyleri sana bırakıyorum, kafana göre takıl." hafifçe başımı sallayarak yanından ayrılacağım sırada konuşmuştu.
"Zorlanırsan Lin'den yardım alabilirsin." şuan orta parmak çekmemek için kendimi zor tutuyordum.
Elimde olsa o parmağı götüne sokardım ama neyse..
"Zorlanacağımı düşünmüyorum. Balık hafızalı olduğunuzu varsayarak size hatırlatmak isterim ki o lanet davetinizi üç günde ben hazır hale getirdim ve hiç bir eksik yoktu." gülerek başını salladı.
"Şaka yapıyorum Haru. Bu arada parti hafta sonu olacak yani bir günün var." alayla gülerek başımı eğmiştim.
"Sikeyim böyle işi." dişlerim arasından konuşarak yutkunmuş ve başımı kaldırarak Bay Jeon'a bakmıştım.
"Evinizin adresi?" arka cebinden telefonunu çıkartarak bir kaç şey yaptığında cebimde ki telefon titremişti.
"Konum attım." cevap vermeden yanından ayrılarak söylemerek odama ilerledim.
"Pezevenk bir de dalga geçiyor. Git gide günleri azaltıyor, yakında yarım günde davet organize etmemi bekler." odamdan eşyalarımı alarak şirketten çıkıp konum attığı adrese geçmiştim.
Karşımda büyük bir malikane vardı. Şaşırmamıştım.
Kapıya ilerleyip kapı zilini çaldığımda yardımcılardan biri kapıyı açarak saygıyla baş selamı verip beni içeri davet etmişti.
İçeri girip kısaca etrafa bakındım.
Salon harici başka bir yerin süslenmesi gerekmiyordu, zaten çalışanlar arasında düzenlenecek kıytırık bir partiydi.
Ünsanların güyinişini tamamlayacak şekilde etrafa bir kaç dokunuş yaptıktan sonra herşey tamam olurdu.
Gotik tarzı bir şey olacaktı.
"Bizden istediğiniz bir şey var mı?" yanımda yeni fark ettiğim yardımcıya bakarak gülümsedim.
"Yapılacak bir yemek listesi hazırlamam gerekiyor. Onları yapmanızı rica edeceğim." yardımcı kız gülümseyerek başını salladığında mutfağa geçip yemek listesi hazırlamaya başlamıştım.
Bu partiye pek özen gösteresim gelmiyordu. İstemeyerek de olsa bir yemek listesi hazırladım ve yardımcıya uzattım.
"Kolay gelsin." yardımcının yanından ayrılarak evden çıkacağım sırada kapıda Bay Jeon ile karşılaşmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...