fourty-five

5K 386 63
                                    

Keyifli okumalar çilekli yoğurtlarım 💋

Duyduğum sesler ile bilincim yavaşça yerine gelmeye başladı. Tamamen kendime geldiğimde yerimde doğrularak yumruk yaptığım ellerimle gözlerimi ovaladım.

Ses mutfaktan geliyordu.

Üzerimde ki pikeyi kenarı ittirip yataktan kalkarak mutfağa ilerledim.

Kapı eşiğine geldiğimde Jungkook'un mutfakta bir şeyler hazırladığını görmüştüm.

"Uyanmışsın." başımı sallayıp yaslandığım kapı kenarından ayrılarak yanına geçtim.

"Elin iyi iş yapıyor gibi." omuzunun arkasında kalan bana bakarak orta parmağını yaladı.

"Bu görünen kısmı. Daha fazlasını görmek istersen asla geri çevirmem." dediklerini takmadan iyice yanına geçerek yaptıklarından tırtıklamaya başladım.

Tatlı bile yapmıştı.

Yaptığı tatlının kremasından bir parmak alıp ağzıma götürdüğüm sırada Jungkook elimi tutarak parmağımda ki kremayı emmiş ve sırıtmıştı.

"Üstten üstten yemek yerine bana yardım etmeye ne dersin?" cevap vermeme izin vermeden önünde ki tabaklardan ikisini alıp bana uzattı. "Al bakalım bunları içeriye götür." itiraz etmeden tabakları salona götürüp koltuğa oturmuş ve başımı arkaya atarak gözlerimi kapatmıştım.

Çok fazla uyudum sanırım.

"Biraz daha iyi misin?" gözlerimi yavaşça açarak yere oturan Jungkook'a baktım.

"Sabaha nazaran daha iyiyim." yere oturup hemen yemeğe başladım. Çok acıkmıştım.

"Tamamen iyileşene kadar işe gelme Haru. Biraz dinlenmek zorundasın." arkama yaslanarak Jungkook'a baktım.

"İş varsa mecburen gelmem lazım, Jungkook. Böyle ayrımcılık yapmana gerek yok, herkese davrandığın gibi davran lütfen." tatlıya uzandığım sırada almama izin vermemişti.

"Ayrımcılık yapmıyorum, hasta olan başka biri olsaydı da izin verirdim. Ve bu tatlıyı ancak yemeğini düzgün yediğin zaman alabilirsin." Jungkook'u dinlemeden elini nazikçe ittirip tatlıyı almaya çalıştım.

"Daha ne kadar yiyeceğim, doydum. Çek elini." başını olumsuzca iki yana sallayarak dudaklarını gerdi.

"Isırdığın sandaviç yarım kalmış." sandaviçi ağzıma doğru tuttuğunda sakince ısırmış ve kalan sandaviçimi bitirmiştim.

"Aferin benim bebeğime. Al bakalım." kenarıda ki tatlıyı bana uzattığında sert bakışlarımla bir süre Jungkook'a baktım.

Bakışlarımı umursamadan gülümseyerek tatlıyı önüme koydu veki yemeğine devam etti.

Bakışlarımın boşa gittiğini anladığımda omuz silkip tatlımı yemeye başladım.

"Beğendin mi?" başımı sallayarak boş kabı kenarı bıraktım ve koltuğa çıkarak bacaklarımı sehbaya uzattım.

Kenarda ki sigara paketinden bir dal alarak dudaklarım arasına yerleştirip yaktım.

Jungkook yemeğini bitirir bitirmez bacaklarım üstünden geçerken ağzımda ki sigarayı almış ve kendini yanıma atmıştı.

"Orada kocaman sigara paketi var neden benim ağzımda ki dalı alıyorsun pezevenk?" sigaramı geri alacağım sırada bileğimi tutarak dudakları arasıda ki sigarayı iki parmağı arasına aldı ve dumanını bana ters yöne üfledi.

"Sigara çok zararlı güzelim." ciddi miydi?

"Bilmiyordum sağol ya, en iyisi hemen bırakayım." alayla konuştuğumu anladığında gülmüştü.

"Saat sabahın beşi, ne zaman gitmeyi düşünüyorsun?" omuz silkerek yerinde iyice yayıldı.

"Seni bırakmak gelmiyor içimden." ağzında ki sigarayı alarak kalanını içtim.

"Önceden ciddi ilişkin oldu mu hiç?" sorum karşısında şaşırmıştı fakat fazla beklemeden cevap verdi.

"Ciddi bir şey yaşamadım hiç. İlkokul-ortaokul ve lise hayatım boyunca kimse benim yüzüme bile bakmadı zaten." şaşkınca kaşlarımı havalandırarak Jungkook'a baktım.

"Neden?" derin bir nefes alıp omuz silkti.

"Çirkindim. Görmek ister misin?" başımı salladım. Merak etmiştim çirkin halini.

Telefonuyla biraz oyalandıktan sonra eski olduğu belli olan bir fotograf göstermişti. Aslında çirkin demek doğru olmazdı.

"Çok tipsizim biliyorum."

"Sadece klasik ergenlik Jungkook, abartıyorsun. Bu fotoğrafta henüz gelişme aşamasındasın. Bu sivilceler, dersler yüzünden yorulan gözlere eşlik eden gözlükler. Yani hemen hemen her gencin geçirdiği evreler bunlar. Çalışkan biriymişsin gibi gözüküyorsun bu fotoğrafta." gülümseyerek tek ayağını katlayıp üzerine oturmuş ve iyice bana dönmüştü.

"Ama çirkinmişim." göz devirerek bacaklarımı kendime çekmiştim.

"Çirkin değil, sadece fazlasıyla yakışıklı değilmişsin. Diyorum ya ergenlik böyledir." omuz silkerek devam ettim. "Sivilcelerin çıkar ve sürekli kendi kendine kavga edersin. Sürekli depresyonda olursun. Her duyguyu abartarak yaşarsın vs vs.." elini saçlarıma atarak oynamaya ve aynı zamanda konuşmaya başlamıştı.

"Evet, öyleydim. Ama buna mecnbur bırakılıyordum. Lise de birinden hoşlanıyordum ve o'na olan duygularım samimiydi. Bir gün cesaret edip söyleyeceğim sırada en yakın arkadaşım sandığım kişi bunu tüm okula yaymış ve kızla birlikte benimle dalga geçmişlerdi. O günden sonra fazlasıyla içime kapandım. Lise sonda ise sınıfa yeni biri nakledildi ve çok iyi arkadaş olduk. O'nun sayesinde kendime güvenim arttı ve kendimden emin davranmaya başladım. Üniversitede ise lisede ki Jungkook'tan eser kalmadı." hayretle başımı sallayıp dudağımı ıslattım.

"Üniversite de bütün kızlar peşimde dolaşıyordu fakat hepsi para ve görünüşümün peşindeydi. Bu da onlardan iğrenmemi sağlıyordu, bu sebeple üniversite de hoşlandığım birileri olmadı. Sonrası hep aynıydı." anladığımı belirtmek adına başımı salladım.

Çirkin olsak ayrı, güzel olsak ayrı dertti.

"İnsanlar Jungkook. Doyumsuz, nankör, çıkarcı, kinci ve daha bir sürü kötü şeydir. İnsanlardan bir şey beklemek yerine kendi kendine yetebil. Nasıl mutluysan öyle yaşa, kimse için kendini değiştirme. Nasıl iyi hissediyorsan öyle güzelsin." yavaş yavaş uykum gelmeye başlıyordu.

"Teselli edişin de kendin gibi. Çok güzel." kısa süren sessizliğim ardından tekrar konuşmuştu.

"Hayata ve insanlara karşı umursamaz davranıyorsun, gerçekten öyle misin merak ediyorum?" başımı arkaya atarak gözlerimi kapadım.

"Tabii ki bu kadar umursamaz değilim. Her şeyi olmasa da bazı şeyleri aklıma takıyorum, takmamak için sürekli içimden kendi uyarıyorum. Ne kadar uyarsamda tamamen kurtulamıyorum çünkü insanlık güdüsü bu. Yapacak bir şey yok." saçlarımın ucundaki eller yavaşça başıma çıktığında okşamanın etkisiyle daha fazla uykum gelmeye başlamıştı.

"Sana hayranım.."

----------

Öptüm sizi şap şup ⚡💜💏♡💍💄👄👩‍❤️‍💋‍👩💋👩‍❤️‍👩✨🌸💫💛🌈🎇🍷💅🔥🦄🐦👑🌞

grump girl ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin