Keyifli okumalar kaybolan yıllarım 💋
Ha-ru
Yeni bir intihar için hazırım 👰 f!ck you bitch
💋JeonJungkook ve 6.223 kişi beğendi, 1.679 yorum..
@Y bu kız cidden felaket
@P keşke sevgilim olsan be neler yapılırdı seninle
@Sorayadasormaya her zaman ki gibi kusursuz, işte benim kızım 👩❤️👩🍷💋
@Ha-ru senin gibii 💋@Z boş yapmaya geldim
@Y biliyor musun, bir balığın bile aklında kalırsın 🍷
@K yine bir bakışa düştük..
@R lahmacunu yeşillikle seni gelinlike 👅
@H güzelliğin karşısında edebiyat yapmak isterdim ama bu güzellik ancak tarih yazar ✨
@B alnın güzelmiş, yazısı olabilir miyim? @Ha-ru 💋
@T ağzının kenarını sil bal akıyor 💑
@Daddy milleti fay hatları öldürüyor beni senin vücud hatların.. 🍷
Telefonun ekranını kapatıp çantama atmış ve eksik bir şey var mı diye etrafı kontrol etmiştim.
Bu daddy'nin daddyj olma ihtimali yüzde kaçtı acaba? Tabii ki ta kendisiydi.
Peki neden mesaj atmıyordu?
"Haru, nikah memuru neden gelmedi hala? 15 dakika sonra gelin ve damat gelecek." kaşlarımı çatarak Lin'e döndüm.
"Sana sormak lazım Lin, nikah memuru neden gelmedi?" kaşlarını havalandırarak başını iki yana salladığında dudaklarımı ıslattım.
"O iş sendeydi yoksa unuttun mu? Tanrım, 15 dakika kaldı Haru!" sakin kalmak adına derin bir nefes alıp Lin'e cevap verdim.
"İki haftada Alzheimer hastası mı oldun, Lin?" başını iki yana sallayarak kollarının göğsünde birleştirmiş ve ağırlığını tek ayağına vermişti.
"O iş sendeydi, unuttup suçu bana mı atıyorsun."
"Kendim söylediğin şeyi unutacak kadar aptal olduğunu sanmazdım, bu kadar değil." dudaklarını büzüp omuz silkerek ellerini birbirine çarpmıştı.
Rahat hareketleri sinirlenmeme neden oluyordu.
"Hemen bir nikah memuru bulsan iyi edersin." cevap vermeme izin vermeden yanımdan ayrıldığında elimi alnıma koyarak ovaladım.
Şimdi ne sikim yapacaktım?
Şuan nikah memuru bulmak çok zordu, önceden randavu alınması gerekiyordu. Lin ile beraber iş yaparsam olacağı budur..
Hemen gelin odasına giderek gelin ve damata biraz gecikeceğimizi söylemiştim. Suratlarının asılmasını umursamadan hızla yanlarından ayrılarak nikah memuru aramaya koyuldum.
Tüm tanıdıklarımı arayacaktım.
----------
Öptüm sizi şap şupp mwah! 💋👩❤️💋👩💅✨💫🎇🌈🍷🌸👅🦄🔥🐦😍💏👄💄💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...