Keyifli okumalar unicornlarım 🦄
Jungkook
ÖzledimHaru
Daha 5 dakika olmadıJungkook
Benimle yazışırken gülümseyeceğini hayal etmezdim hiçBaşımı kaldırıp kapısının önünde duran Jungkook'a baktım, bana bakıyordu.
Haru
Asla rahat durmayacaksın değil mi?Jungkook
Acaba benim odama mı taşınsan?Haru
Jungkook..Jungkook
Bence iyi fikirHaru
Yan yanayken iş yapacağımızı sanmıyorumJungkook
Hm
İş yapmazsak ne yaparız ?Haru
Suratında ki gülüşten demek istediğimi anladığını sanıyorumJungkook
Ama senden duymak istemiştimHaru
Artık odana girer misin?Jungkook
Ama seni göremeyeceğimHaru
Akşam bol bol göreceksin hayatımJungkook
Hayatım..
Ne güzel bir kelimeBaşımı kaldırarak Jungkook'a baktığımda hala bana baktığını gördüm. Gülerek göz kırptım.
Jungkook
Cidden beni deli ediyorsunHaru
SeviyorumJungkook
Beni deli etmeyi mi?Haru
Her şeyiniTelefonu kenarı bırakıp bacak bacak üstüne atarak mekan bakmaya devam ettim.
Küçük bir çocuğun doğum günü partisi olduğu için ekstra bir özen göstermek istiyordum.
"Haru! Haru! Haru!" heyecanla içeri girip yanıma yanaşan Yo-han'a bakarak gülümsedim.
Meraklı gözüküyordu.
"Neydi o, inanamıyorum neydi o?!" ellerimi havaya kaldırarak sakin olmasını söylemiştim.
"Nasıl sakin olayım! Siz sevgili misiniz? Ay sevgilisiniz!" yerinde zıplayarak ellerini birbirine çarpıştırdı.
"Sen ve biriyle sevgili olmak. Lezbiyen olduğunu düşünmeye başlamama az kalmıştı." karşımda ki koltuklardan birine oturarak masaya yaslanıp merakla bana baktı.
"Nasıl oldu?" gözlerimi laptoptan ayırmadan omuz silkerek cevap verdim.
"Çok uzun mesele. Gerçekten." başını salladı.
Yo-han, normalde fazla üsteleyen ve darlayan biriydi ama şimdi çok uysal davranmıştı.
"Çok sevindim. Çok yakışıyorsunuz!" gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grump girl ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ Ha-ru'nun instagram fotoğraflarına sürekli yorum yapan DaddyJ bir gün o'na mesaj atmaya karar veririr. Ha-ru, bu gizemli sapığı ilk başta takmasada sonradan kim olduğunu fazlasıyla merak eder ve o'nunla konuşmaya devam edip kim olduğunu...