8 - acını hissediyorum

8.6K 853 167
                                    

Nefes nefeseydim. O kadar hızlı soluklanıyordum ki göğsüme anlamadığım bir ağrı saplanıyordu. Kavga anında hissetmemiştim fakat kolum ağrıyordu ve sıktığı çenem acıyordu. Kötü bakışlarımın hedefi tam karşımdayken onu parçalamak istiyordum.

Üstelik içimde anlam veremediğim bir üzüntü vardı ve ben bu kadar sinirliyken kurdum nedenini anlamadığım bir şekilde yere yatmış acı içinde inliyordu. Tamam canım acımıştı fakat bu kadar da kötü değildim. Onun mutsuz olması ise benimde tüm modumu düşüüyordu.

"Neden kavga ediyordunuz?"

Sakin kalmaya çalıştığı her halinden belli olan Namjoon hyung tüm sinirini sesine yansıtıyordu. Zaten sinirden titreyen bedenim birde onun sesi karşısında titriyordu. Kaşı patlamıştı ve nedenini hiçbirimiz bilmiyorduk. Jimin ise yanında durmuş telaşlı bakışları ve büzdüğü dudakları ile alfasına bakıyordu. Gözlerinde ki parlaklıklardan ağlamamak için kendini sıktığını görebiliyordum.

Yabani alfalarla mı tartışmışlardı? Taehyung iyi miydi? Kurdum bu yüzden mi acı çekiyordu?

"Bu gerizek-"

"Kes sesini!" Dohwan'ın sert ve sinirli sesi cümlemi böldüğünde sinirle hırlamış ve tekrar konuşmuştum.

"Sikeyim seni!"

"Bir denesene!"

"Kesin sesinizi!"

Namjoon hyungun baskın alfa sesi acı içinde inleyen kurdumu daha fazla ürküttüğünde gözlerimi sıkıca yummuş ve elimi saçlarıma daldırarak geriye atmıştım.

Omegamda bende şu anda Taehyung'un yanımızda olmasını istiyorduk ve ona sarılmadığım için pişman hissediyordum.

Terlemiş olan alnımı gömleğimin koluma silerken derin bir nefes aldım. "Namjoon hyung," dedim sıktığım dişlerimin arasından. Biraz daha sakinleşmeye çalışarak devam ettim. "Bu aptal alfa yabani alfalara bulaşmış, onun yüzünden her şey."

Birkaç dakika önce gelmiş olan diğerleri şok içinde Dohwan'a bakarken onun gözlerinin odağı ise direkt olarak bendim.

"Sana sesini kes-"

"Biliyorum."

Namjoon hyungun sesi ortama keskin bir bıçak gibi yayıldığında aralanmış dudaklarımla bakmıştım ona. Herkes en az benim kadar şaşkınken zorlukla yutkundum. Göğsümde hissettiğim sıkıntı daha da büyürken ayakta durmak her saniye zorlaşıyordu.

"B-biliyor muydun?"

Elleri saçlarına çıkmış sıkıntıyla onları çekiştirmişti. Ardından oturduğu koltukta kafasını geriye atarak bir süre tavana bakmıştı. Bu sırada ise hepimiz sessizce onu izliyorduk. Kafasını tekrar kaldırdığında bakışlarını hepimizde gezdirdi. Bizimle pek fazla takılmayan Yoongi hyungta biraz daha oyalansa da ardından tekrar önüne dönmüştü.

"Davetteyken geldi yanıma üç buçuk atıyor tabi, kurtların kasabaya geleceği haberini almış. Aptal hiçbirimizi de uyarmadı..."

"Bende burdayım abi!" diyerek yükselen Dohwan'a herkes yerine sinmesini sağlayacak bakışlar attığında tekrar susmuştu. Namjoon hyung ise devam etmişti.

"Uyarmadı ki önlem alalım. Bana söyledikten dakikalar sonra da kurtlar geldi bir baktım topuk yapmış bu. Lider alfa emrindeki adamlar ilgilenecekti ama fazla saldırganlardı."

Kalbim korkuyla çarpmaya başladığında "Birine bir şey oldu mu peki?" diyerek öne atılan Yoongi hyunga kaymıştı gözlerim. Birkaç adım öne gelmiş saklayamadığı korkulu ifadesi ile bakıyordu Namjoon hyungun yüzüne. Alfasına bir şey olmuş olma ihtimali onu korkutmuştu çünkü Namjoon hyungun bile kaşı kanıyordu.

wild hearts and loves | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin