14 - tehdit unsuru

7.3K 733 275
                                    

Yorumda yaparsanız çok mutlu olurmuşum✌🏻

Jeongguk'a bolca söveceğiniz bir bölüm oldu.....

-

Anlam veremediğim bir gerginlik vücudumda gezintiye çıkmış gibiydi. Kızgınlığım dün bitmişti ve ben toparlandığım ilk an Dohwan'ın yanına gitmek için hazırlanmıştım çünkü benimle ne konuşacağını merak ediyordum. Yanımda yürüyen Jimin'de benimle aynı durumda olmalı ki bugün bilmem kaçıncı kez aynı cümleyi kurmuştu.

"Ne konuşacakmış ki acaba seninle?"

Etrafta gözlerimi gezdirirken rahat olmaya çalışarak omuzlarımı silkmiştim. "Bilmiyorum Jiminie, bende merak ediyorum."

"Taehyung'ta gelecek mi?"

"Geleceğini söylemişti, aslında gerek yok ama istedi diye bir şey söylemedim bende."

Ufak bir kıkırtı dudakları arasından kaçarken ona doğru çevirmiştim kafamı.

"Sen bu çocuğa karşı baya yumuşadın."

Yüzüme yayılan gülümseme ile tekrar omuz silkerken "Öyle sanırım." diye bir şeyler gevelemiştim ağzımın içinde.

Yumuşamış mıydım bilmiyordum ama yanımda olmadığı her an kendimi boşluktaymış gibi hissetmekten alıkoyamıyordum. Garip bir histi yanındayken kendimi aşırı mutlu hissediyordum ve sanırım... artık bazı şeyleri uzatmanın bir manası yoktu.

"Ona hiç sordun mu?"

"Neyi?"

"Neden gittiğini?"

Adımlarım yavaşlarken gerçekten de geldiği ilk günden beri bunu ona sormadığımı fark etmiştim. Yine sinirlerime yenik düşmüş ve karşıma çıktığında 'neden geldin?' demiştim. Bazen gerçekten kaba bir insan olabiliyordum.

"Sormadım."

"Sen cidden... aissh! Kusura bakma ama aptalsın Gguk." Kaşlarım çatılırken yolun ortasında durmuş ve ilerleyen Jimin'e bakmıştım. Birkaç adım ilerimde durarak 'ne var?' dercesine kafasını salladığında ciddiyetimi bozmadan "Döverim seni." demiştim. Ancak o bunu hiç umursamadan göz devirmiş ve ilerlemeye devam etmişti.

Sonunda kasabada sorun çıkartan ve ya ufak tefek suçlara karışan kişilerin tutulduğu yere gelmiştik. Kurdum içeride huzursuzlukla kıpırdanırken daha fazla ertelemeyerek içeri girmiştim.

Alfa Hoseok ve Taehyung yan yana konuşurlarken bizi gördüklerinde susmuş ve bize dönmüşlerdi. Birkaç adımda ortada buluştuğumuzda Hoseok gülümsemiş ve bize bakarak "İyi gördüm sizi." demişti.

Bakışlarım istemsizce Taehyung'a kayarken o ise elini dudakları üzerine kapatırken kafasını çevirmiş ve gülüşünü saklamaya çalışmıştı.

Ufak çaplı bir utanç Jimin ve beni bulurken alfaya bakmamaya çalışarak teşekkür etmiştim. Taehyung elini aniden belime sardığında ise heyecanımı bastırmaya çalışarak tüm dikkatimi ona yöneltmiştim.

"Dohwan şuradaki odada tutuluyor. Cezasına daha karar verilmedi. Seninle konuşmak istediğini söylüyor sürekli."

Kafamı sallayarak anladığımı belirttiğimde belimdeki eliyle beni odaya doğru yönlendirmişti.

"Ne konuşacakmış ki seninle?"

Sanki hiç ilgilenmiyormuş  gibi bir havayla sorduğu soru karşısında kıkırdamıştım  "Bilmiyorum ki." diye mırıldandığımda sadece kafasını sallamış ve belimdeki eli aracılığıyla brni yönlendirmeye devam etmişti.

wild hearts and loves | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin