10 - omegayı istiyoruz

8.9K 891 532
                                    

Baya uzun bir bölüm olmuş kontrol etmeye de çok üşeniyorum umarım çok fazla hata yoktur.

İyi okumalar ~

-


Sabahın erken saatleriydi ve yürüdüğümüz ormanda adım seslerimizden başka bir ses yoktu. Arada kuş cıvıltıları duyuyorduk fakat bu çok kosa sürüyordu. Alfalara söz verdiğim için kokumu gizlemiştim fakat hala Taehyung gibi koktuğuma emindim ve bu aklıma geldiğinde ise kendimi bir aptal gibi gülümserken buluyordum.

Yabani alfalar ile görüşmeye gidiyorduk. Dohwan'ın yediği haltları toplamak yine Namjoon hyunga kalmıştı. Hem yabani alfalarla hemde yasal olmayan iş birliği yapmaya çalıştığı için ve bu olay kasabayı basmaya kadar büyüdüğü için lider alfaya kadar ulaşmıştı bu olay. Haliyle Dohwan anında tutuklanırken lider alfa bu işi düzeltmesi için varisi olan Alfa Hoseok'a devretmişti. Alfa Hoseok ise yanında getirdiği birkaç asker ile Namjoon hyung , Sehun ve Kangjoon'u da alarak buluşma noktasına gitmek üzere yola çıkmıştı.

Yol üzerine onlara katılmam ile önce kaşları çatılsa da Namjoon hyung ona durumu anlattığında dediği şey göz devirmeme neden olmuştu. "Taehyung'un haberi var mı bundan?"

Neden yaptığım her şeyi alfaya bağladıklarını anlamasam da ona gayet basit bir cevap vermiştim. "Hayır yok, yaptığım her şeyi ona haber vermiyorum."

Birkaç saniye garip bir şekilde yüzüme bakmış ardından aralamıştı dudaklarını. "Ama sen onun ome-"

"Bence artık gitsek iyi olur." Namjoon hyung araya girdiğinde umursamaz bir şekilde omuz silkmiş ve Sehun'un yanına ilerlemiştim. Ancak gitmeden önce Alfa Hoseok'un söylediği şeyi yarım yamalak duymuştum.

"Ama Taehyung gibi kokuyor!"

Sehun ile birlikte ellerimiz cebimizde sessizce yürüyorduk. Hoseok ve Namjoon hyung bizden birkaç metre ilerde yürüyordu, hemen arkamızda Kangjoon tek başına yürürken en arkamızda ise askerler vardı.

Ayaklarımızın altında ezilen yaprak sesleri hoşuma gidiyordu. Sabah olduğu için hava biraz soğuktu ama dayanamayacağımız kadar değildi. Sonuçta hepimiz kurttuk ve bu kadar soğuk bize bir şey yapmazdı.

"Yine o alfa gibi kokuyorsun." Sehun gülerek konuştuğunda aklıma doluşam dünki anlar ile istemsizce kıkırdarken bulmuştum kendimi. Bayan Kim eve geldiğinde ikimizde telaşla birbirimizden ayrılmıştık. Bayan Kim odaya girip bizi yatakta yan yana öylece otururken bulduğunda önce biraz garipsese bile odada ki yoğun feromon kokusu ile önce şaşırmış ardından anlam veremediğim bir şekilde sırıtmaya başlamıştı.

Taehyung annesinin bu hallerine yakınıp ona yastık fırlattığında ise daha fazla utanmamak adına gitmem gerektiğini söyleyerek hemen oradan kaçmıştım.

"Bak ya nasılda gülüyor. Aloo bir şey söyledim sana!"

Sehun gülerek benimle dalga geçerken kafamdaki düşünceleri şu anlık toplayıp ona döndüm.

"Kokuyorum dimi?"

"Evet kokuyorsun işte bende onu diyorum." Dişlerim gözükene kadar güldüğümde Sehun durmuş ve şaşkın bir şekilde yüzüme bakmaya başlamıştı. "Ne var?" diyerek kafamı salladığımda ise yüzündeki şok ifadesinden kurtularak tekrar yürümeye başlamıştı.

"Senin gibi hırçın ve inatçı bir omegayı böyle aptal aşık gibi görmek beni çok şaşırttı."

Aptal aşık gibi.

Taehyung'a aşık mıydım ki?

Kurdum beni onaylayarak ona deli olduğumuzu söylerken birden adımlarım durmuştu. Tamam ondan önceden hoşlanıyordum ama gittiği zaman bu hisleriminde bir süre sonra bittiğini düşünmüştüm. Yıllar sonra tekrar döndüğünde ateşe değen bir kağıt gibi aniden alevlenmiş olsa bile bu aşk mıydı yani?

wild hearts and loves | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin