Ráno jsem se probudil krásně vyspaný. Nebyl jsem vůbec unavený. Docela mě to překvapilo. Chtěl jsem vidět Ginny. Bylo to, to jediné na čem mi právě záleželo jenomže...myslel jsem, že umřu hlady. Zavolal jsem tedy Kráturu a požádal ho o menší snídani. Řekl jsem mu aby si dal klidně na čas. Ovšem za 5 minut tu byl skřítek ze snídaní. Zeptal jsem se ho jestli si nechce vzít taky protože jsem viděl jak mu kručí v břiše. On ovšem odmítl tak jsem mu alespoň řekl ať si dá něco k snídani. Vše jsem do sebe rychle nacpal a tác jsem položil na stůl. Oblékl jsem se a sešel do společenské místnosti nebelvíru, vyšel jsem z portrétu Buclaté dámy která se na de mnou rozplývala. Poté jsem vešel do velké síně kde mě přivítal obrovský potlesk. Já jsem zavítal ke stolu kde seděli Ginny, Ron, Pan a paní Weasleyovi, George, Percy, Charlie, Bill, Fleur a Hermiona. Všichni se nasnídali a popovídali si. Poté za nimi přišla profesorka McGonagallová a zeptala se jich jestli budou pokračovat ve studiu? Hermiona a Ginny řekli, že pokračovat budou a Harry s Ronem, že to ještě promyslí. Profesorka McGonagallová jim řekla, že si OVCE mohou udělat i bez dalšího školního roku. To se Ron a Harry rozhodli, že se do školy nevrátí a udělají si jen OVCE. Profesorka McGonagallová přikývla a odešla k dalším studentům. Všichni se vrhli do úklidu hradu.
Po obědě Harry chytl Ginny za ruku ona se na něj usmála a šla za ním. Oba se vynořili na školních pozemcích a sedli si pod vrbu kde si povídali a užili si klidné odpoledne sami se sebou. Na pobertově plánku záhlédli Rona s Hermionou jak se procházejí po školních pozemcích tak si pomysleli, že si také užívají společné chvíle, jako oni.
Když vešli do hradu přemístili se do doupěte. Všichni vešli dovnitř a usadili se k večeři.
,,No a kdo bude kde spát?" zeptala se Hermiona když dojedla.
,,To je přece jasné Ron s Harrym a Ginny s Hermionou." řekla paní Weasleyová.
,,Ale Molly vždyť jsou plnoletí ať si spí kde chtějí" řekl pan Weasley
,,Tak dobře tedy. Ale žádné vylomeniny všechno slyším". řekla výhružně paní Weasleyová a musela se usmát.
Harry šel k Ginny A Hermiona k Ronovi. Harry a Ginny už si jen chvíli povídali a poté v obětí usli.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023