James Sirius Potter

356 11 0
                                    

O 9 měsíců později...

Pohled Ginny:

Ráno jsem se vzbudila Harry vedle mě už nebyl. Nejspíš už snídal, došla jsem po schodech dolů a měla jsem pravdu Harry se cpal rohlíkem.

,, Dobré ráno" řekla jsem a přisedla si k Harrymu.

,, Dobré ráno jak si se vyspala?" zeptal se mě Harry.

,, Docela dobře" usmála jsem se na něho a Harry mi pohladil bříško.

,, Upřímně se těším až se narodí" zasmála jsem se.

,, Myslím, že už to dlouho trvat nebude" usmál se na mě Harry.

,, Kdy dneska příjdeš?" zeptala jsem se.

,, To nevím asi pozděj. Co budeš dneska dělat?" řekl mi Harry.

,, Asi si ještě lehnu a potom půjdu za Hermionou" řekla jsem. Harry přikývl a dal mi pusu na rozloučenou. Potom se přemístil. Já jsem se nasnídala a na dvě hodiny usnula.

Pohled Harry:

,, Dobré ráno" popřál jsem Ronovi.

,, Dobré ráno. Petr donesl ty dokumenty o expedici a Davies čeká na ty formuláře" řekl Ron.

,, Díky Rone. Hned mu je zanesu" řekl jsem a šel za Daviesem. Zaklepal jsem na kancelář, když se nikdo neozýval položil jsem formuláře na stůl a odešel.

Pohled Ginny:

Když jsem se zbudila říkala jsem si, že bych mohla jít za Hermionou. První jsem se ale musela převléct. Když jsem vycházela schody strašně mě bolelo břicho, musela jsem se i několikrát zastavit.

,, Paní Ginny děje se něco?" zeptal se Krátura.

,, Ne je to v pohoděěě au! Ne není to v pohodě! Prosím Kráturo dojdi pro Harryho. Řekni mu, že mám kontrakce. Harry je na ministerstvu" řekla jsem.

,, Dojdu co nejrychleji paní" řekl Krátura. Já si sedla do nejbližšího křesla a jediné co mi zbylo bylo spoléhat na Kráturu, že příjde s Harrym co  nejrychleji.

Pohled Harry:

,, Rone chtěl by ses zase podívat do Azkabanu?" zasmál jsem se.

,, Ani ne díky, za tvou štědrou nabídku" ušklíbl se Ron. Najednou PRÁSK! Objevil se Krátura.

,, Kráturo co tady děláš?" zeptal jsem se nechápavě skřítka.

,, Posílá mě paní Ginny, pane" řekl skřítek.

,, Ginny? Co se stalo Kráturo?!" zeptal jsem se zděšeně a stoupl jsem si.

,, Paní Ginny mi řekla, že vás mám dovést. Říkala, že má kontrakce" řekl Krátura.

,, Pane bože! Rone prosím řekni to Kingsleymu" řekl jsem Ron přikývl a přemístil jsem se.

,, Ginny! Musíme rychle jít" řekl jsem. Ginny přikývla. Podepřel jsem ji a přemístil jsem se s ní do nemocnice sv.Munga.

,, Dobrý den, jsem Harry Potter a to je moje žena Ginny. No a vypadá to, že bude rodit" řekl jsem to první co mě napadlo.

,, Dobrá pane Pottere zavedu vás s vaší ženou na její lůžko" usmála se recepční. A dovedli nás na pokoj. Ginny si lehla na postel. Musela jít na nějaké vyšetření, mě poslali ven řekli, že mě zachvíli zavolají. Sedl jsem si na židli a čekal jsem. Bál jsem se o Ginny. V tom přišli všichni Weasleyovi.

,, Tak co? Došel nám patron" zeptala se paní Weasleyová.

,, Nechali ji tam na nějakém vyšetřením" odpověděl jsem a složil obličej do rukou.

,, Harry bude v pořádku" chlácholila mě Hermiona a objala mě kolem ramen. Ve dveřích se objevila lékouzelnice.

,, Pane Pottere pojďte prosím" vyzvala mě lékouzelnice. Neváhal jsem a hned šel do pokoje za Ginny.

 Sedl jsem si vedle Ginny a chytl ji za ruku. Usmála se na mě ale to brzy pominulo když přišli další kontrakce. Ginny strašně křičela a drtila mi ruku ale bylo mi to jedno prožívala o hodně větší bolest. A najednou, šel slyšet dětský hlas. Ginny mi přestala drtit ruku a taky přestala křičet. Lékouzelnice podala Ginny malého chlapečka, viděl jsem jak Ginny začali téct slzi štěstí. Utřel jsem jí je a usmál se na ni.

,, Jak se bude jmenovat?" zeptal jsem se.

,, Co třeba James Sirius? Byli to velmi odvážní lidé. Mohli by jsme tak uctít jejich památku" zeptala se mě Ginny s úsměvem.

,, Ty si nejlepší" řekl jsem jí a políbil ji. Ginny se začervenala a pak přišla lékouzelnice.

,, Tak jak se bude ten klučina jmenovat?" zeptala se lékouzelnice.

,, James Sirius Potter" řekl jsem.

,,Dobrá tedy můžete si sem pozvat návštěvu"

Podíval jsem se na Ginny a ta jen přikývla.Otevřel jsem dveře a zavolal Weasleyovi dovnitř. Všichni malého chlapce obdivovali.

,, Jak se menůje?" zeptala se Fleur která držela v náruči malou Victorii.

,, James Sirius Potter" řekla s úsměvem Ginny. Otočila se na Hermionu.

,, Chceš si ho pochovat?" zeptala se s úsměvem Ginny Hermiony.

,, T-to bych mohla?" zeptala se zmateně Hermiona. Ginny nic neřekla a podala Jamese Hermioně. Hermiona měla ten nejšťasnější výraz který jsem na ní kdy viděl. Objal sem Ginny kolem ramen a pak už jsme si jen povídali.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat