Pohled Ginny:
Můj účes:
Moje šaty:
Moje líčení:
Šaty pro družičky:
Ráno jsem se probudila. Dnes se to fakt dělo. Já se vdávám. Hermiona mě nalíčila a učesala. Oblékla jsem si šaty. Fakt mi to slušelo a to je co říct.
,, Vypadáš kouzelně" rozvzlikala se Hermiona. Já se jen usmála.
Hermiona už musela jít za chvíli začal obřad. Když pro mě přišel taťka usmíval se jako sluníčko sešli jsme schody a uslyšela jsem hudbu. Věděla jsem, že to za chvíli příjde. Všichni se na mě dívali jak na zázrak. Ale mě zajímal jen jeden člověk a to Harry který tam stál u oltáře. No možná mě zajímal trochu i taťka protože mě podepíral abych nežuchla na zem. Divíte se když si Hermiona vydupala abych si dala takové jehly? Asi ju připlesknu. Začal obřad. Byl krásný, když Harry četl svůj slib bylo mi do breku. Nic tak překrásného jsem ještě neslyšela. A bylo to tam. Jsme manželé. Políbily jsme se a prošli uličkou. Všichni nám začali gratulovat. Vzniklo tolik krásných fotek. A byl tu náš první manželský tanec, ani jsem nevěřila jak jsem to dokázala. Na svatbě se pilo, jedlo, tančilo a dělali se další věci které ke svatbě patří. Tancování bylo zajímavé, protože jsem tančila s taťkou, s Charliem, s Bilem, s Georgem a s Ronem no a co vám budu povídat byli totálně na mol. Díky bohu, že Harry tolik nepije takže nebyl úplně ožralí. Když se blížila půlnoc Harry nás omluvil, že máme manželské povinosti. Přenesl mě přes prách a vynesl do schodů. Řekla jsem mu, že to výjdu sama ale Harry se nedal odbýt. Pokoj jsme zabezpečili několika ochranými kouzli aby nikdo nemohl přijít a taky aby nás nikdo neslyšel. No a potom jsme se ujali manželských poviností jak to nazval Harry.
Budu moc ráda když si přečtete moji fanfikci o Lily Lence Potterové.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023