Pohled Ginny:
Když jsme to s Hermionou všem oznámili byli radostí bez sebe. Začali nám strašně gratulovat. S Hermionou trávíme hodně času. Povídáme si o tom jak nám roste bříško a o ostatních těhotenských věcí. Dost ji do toho zasvědcuji.
o 8 měsíců později...
,, Dobré ráno lásko" pozdravil mě Harry když jsem vešla s Jamesem do kuchyně.
,, Dobré" pozdravila jsem.
,, Ty jsi už v devátém měsíci, že?" zeptal se Harry a já přikývla hlavou.
,, Už se těším až to budu mít za sebou. Bolí mě totiž strašně záda" postěžovala jsem si.
,, Neboj za chvilku tady bude mít už James brášku" usmál se na mě Harry.
,, To ano bude to náš milý Albus Severus Potter" řekla jsem a sedla si na židli.
,, Co budeš dneska dělat?" zeptal se mě Harry.
,, Měla by každou chvílí přijít Hermiona" řekla jsem a najednou se ozval zvonek.
,, Zajdu otevřít" řekl Harry a šel otevřít dveře. Ve dveřích byla Hermiona.
,, Jé ahoj Hermiono" řekl Harry a stpoupl si o kousek dál aby mohla projít a nepřeválcovala ho.
,, Ahoj Harry, Ginny" řekla Hermiona a sedla si vedle mně na židli usmívající se jako sluníčko. To ale brzy přestalo, Harry se už chystal odejít když najednou. Hermiona začala křičet.
,, Má kontrakce" vyděsila jsem se.
,, Nebojte vše bude v pořádku pošlu Ronovi patrona a mi půjdeme ke sv. Mungovi" řekl jsem.
,, Dobře" řekla Hermiona. Poslal jsem patrona a přemístili jsme se ke sv. Mungovi. Ron už tam byl, odvedli Hermionu na pokoj a dali jsme vědět ostatním. V čekárně jsme čekali už dvě hodiny když už konečně ze dveří vystrčil Ron hlavu a pozval nás dovnitř. Hermiona držela v rukou malou holčičku.
,, Jak se cítíš?" zeptal se Harry.
,, Dobře" usmála se na něj Hermiona.
,, Tak jak se jmenuje" zeptala se mamka.
,, Rose" odpověděl Ron.
,, Rose moooc kchrásné jmeno" řekla Fleur.
,, Jamesi budeš mít kamarádku na hraní" usmála jsem se. Potom jsme si už jen vykládali. Když Harry viděl unavenou Hermionu usmál se na ni.
,, Myslím, že už by jsme měli jít Hermiona musí být unavená" řekl Harry a Hermiona se na něj dívala s pohledem díků. Všichni jsme se odebrali pryč a vyrazili domů. Když jsme došli domů ulehli jsme do postele a usnuli.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023