Vrátili jsme se z líbánek bylo to úžasné, kdo by řekl, že je Egypt tak nádherný. Vybalili jsme věci a šli si lehnout protože jsme byli nesmírně unavení.
Pohled Ginny:
,, Dobré ráno muži" usmála jsem se a políbila Harryho.
,, Ale dobré ráno ženo" zasmál se Harry a úsměv mi oplatil.
,, Myslím, že nám to dlouho nevydrží říkat si muž a žena" zasmála jsem se.
,, Taky si myslím" pošeptal mi do ucha Harry a vstal z postele.
,, Co si dááááš na snídani?" zeptala jsem se s lehkým zívnutím.
,, Bohužel nic" odpověděl prostě Harry a oblékal si hábit.
,, Jak to?" zeptala jsem se nechápavě.
,, Prostě a jednoduše v práci nám řekli, že si nemáme dávat žádné jídlo" usmál se na mě Harry.
,, Aha tak ti nachystám alespoň svačinu ať mi neumřeš hlady" řekla jsem mu a vyrazila do kuchyně.
,, Dobře" odpověděl Harry a vešel za mnou do kuchyně. Dala jsem mu svačinu a políbila ho na rozloučenou.
,, Kdy se vrátíš?" zeptala jsem se.
,, Bohužel až pozdě večer" řekl smutně Harry.
,, No budu na tebe čekat s večeří" řekla jsem mu.
,, Na večeři budu zpátky" sliboval Harry a přemístil se. Já se usmála a nasnídala jsem se. Uviděla jsem jak jde po chodbě Krátura.
,, Kráturo dej si pauzu já to zametu" řekla jsem s úsměvěm a natáhla jsem se pro koště.
,, Paní Ginny je na Kráturu tak hodná" řekl Krátura.
,, Ale no tak" začervenala jsem se.
,, Co může pro vás Krátura udělat?" zeptal se a uklonil se.
,, Můžeš jít za paní Blackovou vím jak ji máš rád" odpověděla jsem mu s úsměvem.
,, Děkuji paní, alespoň umyji obrazy" řekl Krátura a cupital po schodech.
,, Když jinak nedáš" zasmála jsem se. Do oběda jsem uklízela. Najedla jsem se a zamířila na famfrpálový trénink.
Pohled Harryho:
,, Dobré ráno Rone" pozdravil jsem ho.
,, Ahoj Harry. Nevím jestli to vydržím až do oběda" řekl Ron já jsem se musel zasmát. Ron byl takový žrout. Po chvíli přišel Kingsley Pastorek.
,, Dobré ráno pane ministře. Čemu vděčíme za tak vzácnou návštěvu" zeptal jsem se a dál si vybaloval věci. Kingsley se pousmál a začal mluvit.
,, Přišel jsem vám oznámit jednu velkou novinu pane Pottere. Stanete se vedoucím byztrozorů. Samozřejmě pokud to příjmete" dořekl Kingsley.
,, A-ano přijímám" řekl zaskočeně Harry. Tohle vážně nečekal.
,, Výborně. Tak tedy, zítra vám pošlu formuláře. O všech byztrozorech aby jste mohl začít zadávat úkoly" usmál se Kingsley Pastorek a odešel pryč.
,, Harry to je úžasný" řekl Ron.
,, To tedy je" usmál se Harry.
,, Navíc dneska budeme zacvičovat nového byztrozora. Zajímá mě kdo to bude" řekl zamyšleně Ron.
,, To mě taky" řekl Harry. ,, Navíc zítra bude oslava Teddyho chápeš to on už má 7!" řekl zamyšleně Harry.
,, No jo. Třeba už brzy oslavíme špunta Billa a Fleur" usmál se Ron.
Pohled Ginny:
Přišla jsem z vyčerpávajícího tréninku. Vysprchovala jsem se a šla nachystat večeři. Slyšela jsem hlasité Prásk! usoudila jsem, že je to Harry.
,, Ahoj lásko" řekl vesele Harry a políbil mě.
,, Co tak šťastně" zasmála jsem se.
,, Mám úžasné zprávy a navíc jsem se těšil za tebou" řekl s úsměvem Harry. Ginny se usmála a sedli si ke stolu.
,, No a jaké jsou ty zprávy?" zeptala jsem se po chvíli.
,, Byl jsem jmenován jako vedoucí byztrozorů" řekl Harry.
,, To je úžasné. Strašně moc gratuluju" řekla jsem a políbila jsem ho. Harry se usmál a zeptal se mě na trénink. Já mu všechno vylíčila, mezitím jsme dojedli.
,, No měli by jsme to povýšení oslavit" zaculila jsem se a vyběhli jsme do ložnice. No myslím, že nemusíme říkat co jsme dělali...
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023