Pohled Ginny:
Dnes je prvního září a James se poprvé chystá do Bradavic. To není možné můj malý James jede do Bradavic. Harry ještě spal, sešla jsem schody dolů u stolu už byl James který se tvářil nervozně.
,, Dobré ráno" usmála jsem se na něj.
,, Ahoj mami" pozdravil mě.
,, Těšíš se do Bradavic?" zeptala jsem se a nachystala mu snídani.
,, Jo moc" řekl James a usmál se.
,, To jsem ráda. Určitě si to tam užiješ" řekla jsem a podala jsem mu snídani.
,, Jo snad víc než ty a taťka" ušklíbl se a pustil se do snídaně. Já jsem si k němu přisedla.
,, Náhodou Harry si první ročník užil" řekla jsem.
,, No jo to musela být pohodička narazit na tříhlavého psa nebo vidět Voldemorta či málem umřít kvůli taťkově odvaze" řekl James a zakousl se do rohlíku.
,, Na druhou stranu se alespoň nenudil a zachránil kámen mudrců, navíc se stal nejmladším chytačem za celé století" připomněla jsem mu.
,, Tak dobře dejme tomu. Ale ty ses musela báječně bavit když si zabíjela kohouty chodila do tajemné komnaty, nepamatovala sis co jsi dělala nebo když si mohla být kvůli Riddelovi mrtvá, naštěstí tě taťka ale zachránil" řekl James.
,, No musím uznat, že jsem si první ročník mohla užít i víc" řekla jsem a otřepala se když jsem si vzpomněla na deník, baziliška a tajemnou komnatu.
,, Tak vidíš" řekl James a byl rád, že si prosadil svou. Když jsme se všichni nasnídali Harry snesl Jamesovi kufr a naložil ho do auta. Potom jsme vyrazili na nástupiště.
Pohled Harry:
Když jsme došli na nástupiště zvedala se pára z lokomotivy. Zahlédli jsme Teddyho jak si jde užít naplno svůj poslední ročník jako student.
,, Snad se dostanu do Nebelvíru" řekl z ničeho nic James.
,, Ať se dostaneš kamkoliv budeme na tebe pyšní" řekl jsem Jamesovi.
,, Díky tati" usmál se na mě James a objal mě. Potom ho ještě objala Ginny, no a přišlo to James se s námi rozloučil a nastoupil do vlaku. Mávali jsme dokud se nám vlak neztratil z dohledu.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023