Grimuldovo náměstí 12

412 11 0
                                    

Harryho pohled:

Ráno jsem se vzbudil vedle mě ležela ospalá Ginny která sebou házela jak buldok. Musel jsem se zasmát. Vztal jsem a převlékl jsem se napsal jsem pro jistotu Ginny vzkaz protože jsem se včera dřív vzbudil dřív a šel na snídani. Ginny vyváděla jak šílená. Napsal jsem tedy vzkaz a sešel dolů. Byla tam Hermiona a Ron tak jsme si povídali a vyhřívali se u krbu.

Pohled Ginny:

Ráno jsem se vzbudila. Harry nikde, už mi to dělá zas. A najednou zahlédnu papírek na kterém je napsané: Ginny nevišiluj šel jsem dolů. Musela jsem se trochu pousmát. Převlékla jsem se a šla dolů kde už byli Ron, Hermiona, mamka a samozřejmě Harry.

,, Dobré ráno" řekla jsem a posadila se na židli vedle Harryho.

,, Ale dobré ráno. Dneska si nehysterčila? " zeptal se pobaveně Harry.

„ No ani ne'' ujistila ho Ginny a pustila se do snídaně.

,, Tak co půjdeme hrát famfrpál? " zeptal se George.

,, No jasně" řekla s plnou pusou Ginny.

Všichni se přesunuli do pokojů aby se přeslékli.

,, Em...no Ginny říkal jsem si, že se budu teď stěhovat a no nechtěla by si bydlet semnou? zeptal se Harry.

,, To-to jako vážně?" řekla tázavím hlasem Ginny.

,, No teda nemusíš já to pochopím ale... " než stačil Harry větu do říct Ginny se mu vrhla kolem krku a vášnivě ho políbila.

,, No jasně bude to úžasný" řekla šťastně Ginny.

,, V-vážně" řekl Harry s úlevou.

,, Že se ptáš" řekla Ginny. ,, No tak pojď musíme jít večer to všem řekneme" dopověděla na jeden nádech Ginny a zatáhla Harryho za ruku. Harry se usmál a běžel za ní.

,, Co jste tam tak dlouho dělali?" zeptal se Ron

,, Co asi" řekl George a ušklíbl se.

,, Tak jdeme? " zeptal se Percy.

,, Ano kdeme" zavelela Ginny.

Všichni se vydali na vrcholek kopečka za vesničkou. Hráli jsme až do večeře kdyby nás mamka nezavolala ještě by jsme tam hráli. Večeře byla výborná když mamka přinesla moučník Harry se ujal slova.

,, Máme pro vás novinku" řekl Harry.

,, Ginny je těhotná?" zeptal se George. Harry se na mě otočil.

,, Co na mě tak koukáš. To bych ti asi řekla ne? " a začala jsem se smát a přidali se ke mně aj ostatní.

,, No tak teda nebudu to natahovat. Budeme s Ginny spolu bydlet" řekl Harry.

,, To je úžasné. Gratuluju." řekla paní Weasleyová.  A všichni nás začínali objímat. Když večer skončil vyšli jsme s Harrym do ložnice.

,, To mě zajímá co budou dělat až budu fakt těhotná" řekla Ginny. Oba dva jsme se zasmáli převlékli a ulehli do postele.

,, Kdy se přestěhujeme?" zeptal se po chvíli Harry.

,, Klidně i zítra" řekla Ginny. A oba usnuli.

Když se Harry a Ginny vzbudili sešli dolů na snídani. 

,, Pořádně se najezte budete potřebovat sílu na stěhování" citovala pořád dokola paní Weasleyová.

Všichni pomáhali se stěhováním. Když byl večer Harry a Ginny se přemístili na grimuldovo náměstí 12.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat