Teddy Lupin

351 9 1
                                    

Pohled Harry:

Ráno jsem se probudil Ginny vedle mě nebyla usoudil jsem, že je buď u Teddyho v pokoji nebo v kuchyni. A měl jsem pravdu Ginny byla v otevřených dveřích Teddyho pokoje. Dneska Teddy měl přijít a Ginny byla strašně nervozní bála se, že se mu tady nebude líbit. Usmál jsem se a ze zadu obejmul Ginny

,, Dobré ráno lásko" zašeptal jsem jí do ucha.

,, Dobré ráno Harry" řekla dala mi náznak ať jdu za ní do kuchyně.

Posadil jsem se ke stolu a namazal si palačinku mármeládou, stejně jako Ginny.

,, Nachystala jsem ti čokoládu tak si ji nezapomeň vzít. Sice jsou mozkomorové jen u pár vězňů ale je lepší ji vždycky mít." řekla na jeden nádech Ginny a zakousla se do palačinky.

,, Děkuju moc. Ty máš dneska trénink, že?" zeptal jsem se a začal jsem snídat.

,, Ano už se moc těším. Udělám oběd a vyrazím" řekla Ginny a usmála se.

Když jsme dojedli, vzal jsem si čokoládu a políbil Ginny na rozloučenou. Potom jsem se přemístil na ministerstvo a šel do mojí kanceláře kde jsem čekal na Rona aby jsme mohli vyrazit. Ron po chvíli přišel, měl na zádech batoh tak velký jako by šel stanovat na půl roku. Pozdravili jsme se. Už jsem se chtěl zeptat proč si to všechno bere. Všiml si mého výrazu a řekl ,, Hermiona". Zasmál jsem se.

,, Tak teda můžeme jít?" zeptal jsem se pobaveně.

,, Jo můžem" odpověděl s úsměvem Ron a přemístili jsme se. V azkabanském vězení byl velmi chladno. Prošli jsme věznici nikdo zatím nechyběl. Zbývalo poslední patro. A tam jsme na ni narazili na tu mrchu Ambrigovou.

,, Pottere prosím pusťte mě, nic jsem neudělala" řekla hystericky Ambrigová.

,, Nemají se vykládat lži sama jste mi to říkala" řekl Harry a ukázal zaťatou pěst na které měl vyrito: Nemám vykládat lži.

,, Máte co vám patří" řekl stroze Ron a odešel k další cele. Když Harry a Ron skončili s prohlídkou vrátili se oba domů. Když jsem přišel domů Ginny už na mne čekala s obědem.

,, Tak co v práci?" zeptala se Ginny když jsme jedli polévku.

,, No příjemné to nebilo. Ale nevíš koho jsme potkali Ambrigovou" řekl Harry.

,, Nepovídej bavili jste se sní?" zeptala se Ginny. Všechno jsem jí řekl. Ona mi zas řekla vše o tréninku a, že z toho můj táta byl totálně nadšenej. Museli jsme se zasmát. Poté jsme poklidili a vyrazili pro Teddyho. Když jsme dorazili Andromeda nás přesvědčila aby jsme chvíli zůstali. Ginny si chvíli povídala s Andromedou a já šel Teddymu pro věci.

,, Tak mi už půjdeme" řekla Ginny rázně tím tonem, že ji nikdo nepřesvědčí.

,, Dobrá. Mějte se hezky" pozdravila Andromeda. My jí zamávali a přemístili se. 

,, Tak Teddy a jsme tady" řekl jsem. Teddy se rozzářil jako sluníčko. Zavedli jsme ho do jeho pokoje, vykoupali a uložili do peřin. Ginny mu ještě přečetla pohádku a já šel mezitím nachystat večeři. Když jsme povečeřeli ulehli jsme do postele a hned jsme usnuli po náročném dni.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat