Pohled Ginny:
Ráno jsem se vzbudila, sešla jsem do kuchyně bylo teprve 06:00 takže se nedivým, že ještě všichni spí. Zítra je oslava Teddyho narozenin musím mu nachystat ještě pokoj a hlavně dort. Tak jsem tedy začala s dortem. Už jsem měla korpus hotový a jediné co zbývalo byl krém. To už ale byli v kuchyni všichni a snídali. A co vám budu povídat, rádi ujídají. Když už jsem měla krém hotový, dodělala jsem dort trochu mi toho zbylo tak jsem to dala těm mlsným jazýčkům. Potom jsem uvařila a nachystala Teddymu pokoj. Teddy přijede dneska poobědě takže půjdeme na nástupiště kde se potkáme s Andromedou.
,, Mami tak už půjdeme? Těším se na Teddyho a Andromedu" škemral pořád James.
,, Když si dáš tu mikinu můžeme vyrazit" řekla jsem a nazula si boty. James si dal na sebe mikinu a vyrazili jsme na nástupiště. Čekala tam už Andromeda tak jsme si s ní popovídali. Náhle přijel vlak z kterého vycházelo mnoho studentů včetně Teddyho.
,, Babi, Teto, Strejdo, Jamesi, Albusi, Lily rád vás vidím" volal už z dálky Teddy. Když došel až k nám všichni jsme ho objali.
,, Tak jak se ti líbí v Bradavicích?" zeptal se hned Harry.
,, Moc je to tam úžasný jak jste povídali" zasnil se Teddy.
,, To jsme rádi" usmála jsem se na něj.
Druhý den jsme vstávali časně ráno. Nachystali jsme výzdobu chlebíčky, koláčky a další věci co bývají na oslavě. Po obědě už tady byli úplně všichni. Slavili jsme až do noci ale nemyslete si, že by to byla nějaká divoká oslava, to vůbec ne. Byla klidná, povídali jsme si různé historky.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023