Pohled Ginny:
Když jsme dojeli z nemocnice nakojila jsem Jamese a jedním mávnutím hůlky jsem uspořádala věci do šuplíku a zase ho zavřela. Harry už dostavil postýlku, mohla jsem tedy položit Jamese do postýlky vedle té naší. Oba dva jsme byli vyčerpaní tak jsme ulehli do postele a za chvíli usli. Moc dlouho to nevydrželo protože se James pořád budil. Samozřejmě, že jsem s tím počítala ale budit se 4 za noc není to moc? No nevím budu se muset zeptat mamky. Naštěstí zítra příjde, sem jí za to strašně vděčná jak nám pomáhá. Harry musí jít bohužel už zítra do práce. Říkal ale, že se vrátí docela brzo.
,, Dobré ráno lásko" vzbudil mě Harry lehkými polibky.
,, Dobré ráno" usmála jsem se na něj.
,, James se ještě nevzbudil?" zeptal se Harry.
,, Ne zatím ne ale je tak sladkej když spinká" dívala jsem se na Jamese který ležel v postýlce.
,, Jak je možný, že ho miluji stejně moc jako tebe. A já už myslel, že víc lásky nikomu dát nemůžu" řekl Harry a políbil mě. Ukápla mi slza dojetí a obejmula sem Harryho.
,, No ták Ginny" usmíval se Harry. Já jsem mu úsměv oplatila.
,, Jak ho vezmu z té postýlky abych ho nevzbudila" zděsila se Ginny.
,, Si přece kouzelnice ne?" řekl s úsměvem, vytáhl hůlku a James se začal vznášet.
,, To by mě nenapadlo. Ještě, že mám tak chytrého manžela" usmála jsem se. Dostali jsme Jamese do obýváku kde jsme ho položili do druhé postýlky. Udělala jsem snídani a najedla jsem se s Harrym. Harry mě políbil na rozloučenou a odešel do práce. Nakojila jsem Jamese a převlékla jsem se. Potom jsem si na něco vzpomněla. Vzala jsem Jamese a vyrazila jsem s ním do místnosti s obrazy.
,, Ahoj" řekla jsem a podívala jsem se na všechny obrazy. Přistoupila jsem blíž k portrétům Lily, Jamese a Siriuse.
,, Ten je krásný" rozplývala se Lily. Já jsem se jen usmála.
,, Tak jak se jmenuje?" zeptal se James.
,, Jmenuje se James Sirius Potter" James a Sirius se rozzářili.
,, To jako po nás?" zeptal se Sirius.
,, Ano po vás" odpověděla jsem mu.
,, To je od vás strašně krásné" usmál se na mě James.
,, Chtěli jsme vám tím vzdát poctu. Tak dobří kouzelníci se málo kdy vidí" usmála jsem se na ně. James a Sirius se začervenali.
,, Škoda, že si ho nemůžu pochovat" řekla smutně Lily. James ji objal.
,, My ho chceme taky vidět" ozval se Remus. Přistoupila jsem k obrazu.
,, Páni vážně všichni vypadají stejně" usmál se Remus. Myslel tím, že se se všichni tři na sebe podobají James Harryho táta, Harry a naše mimčo James.
,, Moc vám to přeji" ozvala se Nymfadora. Najednou někdo zazvonil.
,, To bude mamka. Tak já musím jít" řekla jsem a zamávala jsem jim. Sešla jsem schody, měla jsem pravdu u dveří stála mamka.
,, Ahoj mami" řekla jsem.
,, Ginny ukaž mi toho drahouška" řekla mamka. Podala jsem jí Jamese. Mamka mi hodně poradila, jak se o něj starat, co mu nejspíš je. James bude schopný čaroděj. Dneska mu už třikrát narostly vlasy a zase se ostříhali.
Pohled Harry:
,, Ahoj Rone" pozdravil jsem.
,, Ahoj Harry. Tak jak to jde s Jamesem?" zeptal se Ron.
,, Docela dobře" usmál jsem se.
,, Kingsley ti posílá nějaké formuláře" řekl Ron.
,, Jo díky moc" podíval jsem se do formulářů. Z toho Ginny nebude mít radost. Musím odjet na týden pryč. A odjíždím už zítra. Co se dá dělat.
Pohled Ginny:
Byla asi jedna hodina když jsem zrovna obědvala..
,, Ahoj jsem doma" pozdravil Harry.
,, Ahoj lásko pojď se naobědvat" pozdravila jsem.
,, No Ginny odjíždím na týden pryč" řekl rozpačitě Harry.
,, A kdy?" zeptala jsem se smutně.
,, Už zítra" odpověděl Harry.
,, Aha no ještě, že tu budu mít Jamese" řekla jsem abych ho trochu povzbudila. Harry se lehce usmál a začal se vyptávat co jsme dneska dělali.
O 3 měsíce později...
Ráno jsem se probudila bylo mi strašně špatně. Napadlo mě jen jedno, rychle jsem běžela do koupelny. Udělala jsem si test a fakt byla jsem těhotná. Vyběhla jsem z koupelny do naší ložnice.
,, Harry! Rychle vstávej! Pojď se podívat!" zakřičela jsem a tím vzbudila Jamese.
,, Co se děje?" zeptal se Harry a přišel ke mě. Podala jsem mu test viděl, že je pozitivní. Pevně mě objal a políbil.
,, Budeme mít další dítě" řekla jsem Harrymu a přitiskla se k němu.
,, To ano" usmál se na mě Harry. Já jsem vzala do náruče Jamese.
,, Jamesi budeš mít brášku nebo sestřičku" usmívala jsem se na něj.
Den pokračoval dál jako každý jiný. Harry odešel ráno do práce a za mnou přišla Hermiona což dělávala často.
,, Ginny něco ti musím říct" řekla Hermiona.
,, Povídej" hořela jsem zvědavostí.
,, Já-já jsem těhotná" řekla nadšeně Hermiona.
,, Vážně?" zeptala jsem se. Hermiona jen přikývla.
,, To je úžasné" řekla jsem a obejmula ji.
,, No sice to ví jenom Harry. Ale když si mi řekla svoje tajemství..." přemýšlela jsem nahlas.
,, Povídej" řekla Hermiona s jiskřičkami v očích.
,, Já jsem taky těhotná" řekla jsem a podívala se na Hermionu.
,, My to budeme prožívat spolu!" usmála se Hermiona a pogratulovala mi.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023