Pohled Harry:
Přichází jaro, ptáčci zpívají. No dobře sedím na zemi a hraju si s Jamesem, Albusem a Lily. Ginny dělá oběd a já je musím nějak zabavit. Po obědě jdeme s Ronem, Hermionou, Rose a Hugem na pouť, děti už se moc těší. Často se u nich projevují magické schopnosti. Lily ráda nechává věci levitovat, Albus zase mění barvu oblečení a James dokáže pohnout věcmi tam kam chce. Mají rádi když z hůlek lítají barevné obláčky, pozorují je.
,, Tak pojďte na oběd" zavolala Ginny.
,, Albusi kdo tam dojde poslední je troll" řekl James a vyběhl z obýváku za ním hned Albus a Lily se zvedala na nohy. Usmál jsem se jak se pomalu kolébá ze strany na stranu.
,, Můžu ti pomoct?" zeptal jsem se.
,, Anjo Taty" řekla Lily. Vzal jsem ji do náruče a odnesl do kuchyně.
,, Tak kdo je ten troll" zeptal jsem se a James s Albusem se rozesmáli.
,, Troll?" zeptala se nechápavě Ginny. Já jsem se usmál a posadil Lily do židličky.
,, Dobrou chuť " popřáli jsme si. Když jsme dojedli šli jsme se nachystat.
,, Harry dej si to šedé tričko s krátkým rukávem a vem si tu mikinu" řekla mi Ginny mezitím co oblékala Lily.
,, Dobře" řekl jsem a přišel James.
,, Tati já nemůžu najít to tričko co mi mamka nachystala" postěžoval si James.
,, Tak uvidíme jestli ho najdeme" řekl jsem a šel za Jamesem. Když jsme se konečně nachystali vyšli jsme z domu právě dojeli.
,, Jé už jsou tady" zvolal James.
,, Ahoj" pozdravili jsme se.
,, Tak můžeme jet?" zeptal se Ron.
,, Jo můžeme vyrazit" přikývl jsem.
Na pouti:
,, Tak kam první?" zeptala se Hermiona.
,, Taty ja chču pyšáška" řekla Lily. Rozhlídl jsem se a našel stánek s plyšákami a zamířili jsme k němu.
,, Dobrý den zkuste štěstí a trefte se do jednoho z pohyblivých terčů" řekl prodavač.
,, Aha dobře" řekl jsem a podal mu peníze. On mi dal 3 malé pytlíčky s kterými jsem měl házet.
,, Harry nevím kdo je tady střelec" řekla Ginny a vzala si pytlíčky.
,, No jo promiň" řekl jsem a uhnul jí protože Ginny se nedá odporovat, když si něco vezme do hlavy.
,, Mamka, Mamka!" jásali James a Albus.
,, Teto to zvládneš!" řekla Rose a přiblížila se aby líp viděla. Ginny se napřáhla a všechny 3 hody zvládla. Prodavač nevěřícně koukal.
,, No tak tedy vyhráváte plyšáka" řekl prodávající a podal ho Lily. Celý den jsme hráli různé hry. Děti byli několikrát na kolotočích a autíčkách. Když už bylo pozdě odešli jsme domů a rozloučili se. Dnešní den jsme si moc užili navíc až Teddy přijede na jarní prázdniny budeme oslavovat jeho dvanácté narozeniny.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023